> ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ > ՆԻԿՈԼ ՓԱՇԻՆՅԱՆԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ

ՆԻԿՈԼ ՓԱՇԻՆՅԱՆԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ

Նիկոլ Փաշինյան. «Պայքար, պայքար մինչեւ վերջ»Ես` Նիկոլ Փաշինյանս, որ 2008 թվականի մարտի 2-ից գտնվում եմ ընդհատակում, ահա ընդհատակից դուրս գալու, եւ քաղաքական պայքարս բանտում շարունակելու որոշում եմ կայացրել: Նման քայլի շուրջ նախկինում նույնպես մտածել եմ, բայց որոշումը կայացրել եմ վերջին իրադարձություններից հետո: Նախկինում որոշման կայացմանը խանգարող ամենահզոր փաստարկը եղել է այն, որ ընդհատակից իմ դուրս գալը եւ բանտում հայտնվելը կարող է հարված դառնալ Համաժողովրդական շարժման համար: Ներկա իրավիճակում այդ վտանգը հաղթահարված եմ համարում, որովհետեւ համաժողովրդական պայքարի արդյունքում իմ քաղբանտարկյալ ընկերներից շատերը ազատություն են ստանում, ինչը նոր լիցք ու ոգեւորություն կհաղորդի Շարժմանը, Հայ ազգային կոնգրեսին: Եւ ուրեմն` հպարտությամբ արձանագրում եմ, որ եկել է քաղբանտարկյալ դառնալու իմ հերթը նույնպես: Ընդհատակից բանտ տեղափոխվելու որոշումս նաեւ արդյունավետ քաղաքական պայքարը շարունակելու մտահոգությամբ է թելադրված: Վերջին 1.3 տարվա ընթացքում գրեթե ամենօրյա ռեժիմով հանդես եմ եկել «Հայկական ժամանակ» օրաթերթում, ստեղծել եմ «Երկրի հակառակ կողմը», սերժանտական հանրային հեռուստատեսության եթերից ուղերձով դիմել եմ ՀՀ քաղաքացիներին, ելույթ եմ ունեցել Հայ ազգային կոնգրեսի բազմահազարանոց հանրահավաքում, իմ ընկերների աջակցությամբ ստեղծել եմ էջ-կայք, պատասխանել եմ այդ էջ-կայքի այցելուների հարյուրավոր հարցերի, հարցազրույցներ եմ տվել մի քանի լրատվամիջոցների, հրապարակել եմ ընդհատակյա լուսանկարներ, մասնակցել եմ մի քանի հայտնի քաղաքացիական երգերի ստեղծմանը: Բոլոր այս քայլերը ձեռնարկել եմ հապացույց այն ճշմարտության, որ մեր պայքարը անկասելի է, մեր հաղթանակը անխուսափելի է, որ մենք պայքարելու ենք մինչեւ վերջ, «օդում, ջրում եւ ցամաքում», պայքարելու ենք այնքան ժամանակ, քանի դեռ Հայաստանը չենք ազատել ավազակապետական բեսպրեդելից, քանի դեռ Հայաստանը չենք դարձրել Սահմանադրության եւ օրինականության երկիր, քանի դեռ չենք ստեղծել Ազատ եւ Երջանիկ Հայաստան, որը ապահով տուն եւ տաք օջախ է իր քաղաքացիների համար: Եւ ուրեմն` բանտ տեղափոխվելու իմ որոշումը պետք է դիտարկել հենց այս տեսանկյունից, որովհետեւ ընդհատակից պայքարը նախկին արդյունավետությամբ շարունակելու հնարավորությունները սպառված են, մեծանում է կրկնվելու, ճահճանալու վտանգը: Պայքարին նոր լիցք է հարկավոր, եւ այդ նոր լիցքը իմ քաղբանտարկյալ ընկերների մի մասը կհաղորդի` ազատության մեջ հայտնվելով, ինքս հույս ունեմ այդ լիցքը հաղորդել բանտում հայտնվելով: Այս պահին նպատակահարմար չեմ համարում բարձրաձայնել ընդհատակից դուրս գալու կոնկրետ օրվա մասին: Կարող եմ ասել միայն, որ դա տեղի կունենա առաջիկա մեկ ամսվա ընթացքում: Չեմ որոշել նաեւ, թե «իրավապահ» ո՞ր կառույցի, ո՞ր ստորաբաժանում եմ այցելելու: Ներկայումս գտնվում եմ այդ հարցի շուրջ որոշում կայացնելու փուլում: Գիտակցում եմ նաեւ, որ իմ այս որոշումը բազմաթիվ հարցեր է առաջացնելու մեր համախոհների, իմ էջ-կայքի այցելուների, «Հայկական ժամանակ» օրաթերթի ընթերցողների եւ ընդհանրապես քաղաքացիների շրջանում: Եւ ահա, մտադիր եմ առաջիկա ժամանակաշրջանը տրամադրել այդ հարցերին պատասխանելու գործին, որից հետո արդեն տեղի կունենա «բուն արարողությունը»: Եւ ուրեմն, տվյալ խնդրի առնչությամբ ինձ ուղղված հարցերը կարող եք փոխանցել իմ էջ-կայքի «Հարցուպատասխան» բաժնի միջոցով: Հիշեցնեմ, որ իմ էջ-կայքը գործում է www.nikol.am, www.nikolpashinyan.com հասցեներով: Ուղարկեք ինձ ձեզ հետաքրքրող հարցերը, եւ ես կպատասխանեմ դրանց` հնարավորինս արագ: Ամփոփելով սույն հայտարարությունը, ուզում եմ դիմել Համաժողովրդական պայքարի, Հայ ազգային կոնգրեսի ակտիվիստներին եւ կողմնակիցներին. գլուխներդ բարձր, դուխներդ տեղը` պայքարելու ենք մինչեւ վերջ, ու հաղթելու ենք: Մեր պայքարը անկասելի է, մեր հաղթանակը անխուսափելի է, եւ ուրեմն` պայքար, պայքար մինչեւ վերջ:

ՆԻԿՈԼ ՓԱՇԻՆՅԱՆ

24.06.09

  • Print this article!
  • E-mail this story to a friend!
  • Facebook
  • TwitThis
  • Google
  • MySpace
  • Technorati
  • LinkedIn
  • del.icio.us
  • Digg
  • StumbleUpon
  • Tumblr

ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ , ,


  1. Davit
    Հունիս 24th, 2009 at 14:18 | #1

    VERJAPES! MEKY haytnvec, vor gnac zohaberutyan Sharzhman arajnordnericev vor da Nikoln e linelu, kaksac chunei. NHa kayacrec amenachisht voroshum, voroshum, vor lurj azdecutyun kunena payqari vra, vor iskapes erkrord shunch khaxordi mez boloris. Karcum em, ays qaylov cnvum e Hayastani Hanrapetutyan hajord Naxagahy!

  2. Սուրեն
    Հունիս 24th, 2009 at 14:37 | #2

    Նիկոլ ջան, ցավդ տանեմ: Մեր Շարժումը նոր թափ է հավաքում:

    Մեր Շարժումն անկասելի է, մեր Հաղթանակը` անխուսափելի:
    ՊԱՅՔԱՐ, ՊԱՅՔԱՐ ՄԻՆՉԵՎ ՎԵՐՋ:

  3. Վիկա
    Հունիս 24th, 2009 at 14:56 | #3

    Ապրես Նիկոլ ջան…
    Շատ ճիշտ որոշում է…ու էդ մենակ քո որոշումը պետք է լիներ….

  4. Manvel
    Հունիս 24th, 2009 at 15:07 | #4

    barev Nikol, indz tvum e shat karevor u jisht jamanakin qayl e. da nor shunch kta sharjmane u stimul klini payqare sharunakelu. qez vogu amrutyun u pordzutyunnerin dimanalu uj em cankanum. menq qez het enq

  5. Հունիս 24th, 2009 at 15:21 | #5

    բարեւ…
    Շատ եմ խնդրում, հեռախոսով 30 վրկ զապիս արա քեզ, ու ուղարկի ինձ;
    մեր վիդեոնորությունների համար;բայց շտապ”
    վիդեո ա պետք;;քո հայտարարությունը կադրում դու…
    մեռսի…
    հույսով եմ ջոկեցիր ով ա:)))

  6. Ashot K.
    Հունիս 24th, 2009 at 15:32 | #6

    Nikol jan, du qo orinakov apacucum es vor sharzhman amenanvirvac martikn es. Bayc qo payqary ver e qaxaqakanutyunic, du payqarum es hanun azatutyan u arzhanapativ Hayastani. Ete mer azgum bolory gone qo nman mtacein, brnapetutyan masin menq kimanainq urish erkrneric. Uzh u tokunutyun qez u astvac qez pahapan.

    Isk qo ayd qayly mez partavorecnum e payqarel qarapatkvac erandov.
    Haxtelu enq, anpayman haxtelu enq!

  7. Հայկ
    Հունիս 24th, 2009 at 15:34 | #7

    Նիկոլ, ամեն ինչ լավ է լինելու: Դու մի այլ հեղինակություն ու հարգանք ունես:
    Ձևափոխված բառերով կասեմ՝
    «Խորհրդային բիրտ բարքերի էլի մի սև էջ, մենք քեզ թերթեցինք ու գտանք մի էջ, այնտեղ կարմիրով գրված էր՝ պայքար, պայքար մինչև վերջ»:

  8. Հունիս 24th, 2009 at 15:36 | #8

    Nikol durs ari, qez voch mek dux chuni bant nstacni,isk ete ajdpes ban lini, amboxch lratvakan dasht@ tndalu e,u meke shut bac ktoxnen

  9. Հայկ
    Հունիս 24th, 2009 at 15:37 | #9

    «Ավելացում»

    Դրան գումարինք 1, ու ստացանք՝ «Վերջ»: )))

  10. Rafael
    Հունիս 24th, 2009 at 15:47 | #10

    kecces Nikol Hayastani Hanrapetutyan Heros, Nikol jan vstah yexir vor ameninch kanenq qo azatutyan mej linelu hamar, uzhem cankanum kez @nkers

  11. ՀԱՅԿ
    Հունիս 24th, 2009 at 15:58 | #11

    ՀԱՐԳԵԼԻ ՆԻԿՈԼ ՓԱՇԻՆՅԱՆ,

    ԿԽՆԴՐԵԻ ԵՏ ՄՆԱԼ ՆՄԱՆ ՔԱՅԼԻՑ (ի նկատի ունեմ, գնալ հանձնվելուց), ՔԱՆԶԻ ԱՅՍՕՐՎԱ ԻՆՇԽԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԱՄԵՆ ԻՆՉԻ ԸՆԴՈՒՆԱԿ ԵՆ, ԻՍԿ ՄԵԶ ՆՈՐ ԶՈՀԵՐ ՊԵՏՔ ՉԵՆ։ ԱՅՆ ԷԼ ՄԵՐ ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ՄՏԱՎՈՐԱԿԱՆԻ, ՀԱՅՐԵՆԻՔԻ ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ԶԻՆՎՈՐԻ ԿՈՐՈՒՍՏԸ ԱՌԱՎԵԼ ԵՎՍ։

    ՀԱՎԱՏԱՑԱԾ ԵՄ, ՈՐ ԸՆԴՀԱՏԱԿԻՑ ԴՈՒ ՇԱՏ ԱՎԵԼԻ ՄԵԾ ԳՈՐԾ ԿԱՐՈՂ ԵՍ ԱՆԵԼ, ՔԱՆ ԲԱՆՏՈՒՄ։

    ՀԱՐԳԵԼԻ ՆԻԿՈԼ, ԿՐԿԻՆ ՈՒԶՈՒՄ ԵՄ ԱՍԵԼ. ԼԱՎ ՄՏԱԾԻՐ ԱՅԴՊԻՍԻ ՔԱՅԼ ԱՆԵԼՈՒՑ ԱՌԱՋ, ՉԷ ՈՐ ԴԱ ՀԱՎԱՍԱՐԱԶՈՐ Է ԻՆՔՆԱԶՈՀԱԲԵՐՄԱՆ ԳՆԱԼՈՒՆ։
    ԿՐԿՆՈՒՄ ԵՄ. ՄԵԶ ԶՈՀԵՐ ՊԵՏՔ ՉԵ՛Ն։

  12. Marianna
    Հունիս 24th, 2009 at 16:06 | #12

    Payqar Payqar Minchev Verj!!!!!

  13. Suren
    Հունիս 24th, 2009 at 16:15 | #13

    Marmins pshaqaxvec es hodvacic heto.BRAVO!!!Zhoxovurd uxxaki petqa bolors haskananq qani es erkrum senc mard ka menq mi mardu pes partavorenq payqarel, cavy ena vor voch bolornen da haskanum u ays qayly kditarken vorpes Nikoly ira votov a galis vor karoxa qich daten. arden tenc shyuxurnera dra hamar menq amen meks partavorenq et mardkanc bacatrel vor da tenc chi. ed txamardu duxi mi tokosy unenaiq hima es erkiry karoxa erkir liner. BRAVO!!!!

  14. Mleh
    Հունիս 24th, 2009 at 16:51 | #14

    Nikol, dou nrants (borenineri)achq@ hanadz poushn es. Qo andznver khizakhutyn@ Sharzhman nor tap haghortelou vehagouyn mitoumov, nranq kogtagordzen stor vrezhkhntrutyan hamar. Chanes! Nranq qez physicapes kochnchatsnen. Nrants storutyun@, nenqutyunn ou aryan dzarav@ dou boloric lav gites` sahman chouni.

  15. Mleh
    Հունիս 24th, 2009 at 16:55 | #15

    Chem hangstanum. haskanum em, dou ouzoum es “shock treatment” anel sharqayin anmeghsunak hayastantsun, baroyalqvadz 5000-dramanoc hayastantsinerin. bayts ches mtadzel, vor tekouz “Haykakan Zhamanak”-oum qo amenorya arinqnogh nerkayutyun@ nor ou kensounak seround e dastiarakum` Hayastani apagan. Bantoum qez zrkelou en ayt yev payqari qo shat artyunavet kiraradz myus mijotsneric. Sa` yete qez nengabar chspanen ayt yenicherou hetnortner@…

  16. Mleh
    Հունիս 24th, 2009 at 17:03 | #16

    Hayrenakitsner, mi qajalereq sireli Nikolin nman qayli dimel. Sarr@ dateq mi pah` voch-hayavari taqaryun ou “vehandzn”, bayts korstaber inchpes misht ou skhal. Nikol@ pokharinogh chi ounena Sharzhman ou Hye Zhoghovrti sharqeric, yete “Hoktember 27″, “Marti 1″ yev ayl aghetner azgi glkhin beradz khoundan vochnchatsni Nikolin, payloun ogtvelov voske skouteghi mech nerkayatsadz patehutyunic. Mez Hayastani virtual apaga “nakhagah” Nilo petq che, ayl voghch ou aroghch, tekouz @nthatakoum payqarogh Nikol. We’re very proud of you, Nikol.

  17. Mleh
    Հունիս 24th, 2009 at 17:07 | #17

    @Arman
    Dou vortegh es aprum, Arman, Daniayum, te Liechensteinum? Te… kovkasyan gishatich borenineri ldzi tak hedzogh aryunaqam Hayastanum? Karogh es yerashkhavorel? Inch e, Aram Abrahamyani nmanneri complementar mi qani khmbagrakan@ piti Nikolin azati bantic?

  18. Սուրեն
    Հունիս 24th, 2009 at 17:18 | #18

    @Mleh
    Mleh ջան, ես հասկանում եմ, որ դու մտահոգված ես Նիկոլի ճակատագրով: Բոլորս էլ չենք ուզում, որ նրան բան պատահի: Բայց ես համոզված եմ, որ նա գիտի ինչ է անում: Ի վերջո սա նրա որոշումն է, մենք ուղղակի ողջունում ենք այն:

    Նիկոլ ջան, մենք քո հետ ենք: ՀԱՂԹԵԼՈՒ ԵՆՔ, ՄԱՔՐԵԼՈՒ ԵՆՔ:

  19. Levon
    Հունիս 24th, 2009 at 17:43 | #19

    Sireli Nikol du drsum aynqan mec gorc es anum, vor petq chi riski dimel. Arden aynqqan zoher enq tvel, vor el bavakan e. Aveli lav e gas ayn zhamanak, yerb haxtac klinenq, isk yes dran havatum em.

  20. MERY
    Հունիս 24th, 2009 at 18:43 | #20

    Nikol jan, voxchunum em qo cankacac voroshum@, gitem vor du shat mec intelekti ter es, MEC HAYRENASER, bayc, myus koxmin el imanalov , mtavaxutyun unem. Sranq TAKANQ en, TURQ, sranq arjani chen ed mec ha&uyqin vor qez matov dipchen, sranq arnaxum gazanner en, storakarg kendaniner. Gitem du HEROS es, da du bazmics apacucel es, mer SHarjman vogin es, menq qez shat enq sirum! Verevum grvac mtavaxutyun@ es el unem, ayd pat&arov kxndrei dzernpah mnal, ays qayl@ shat mec risk e parunakum. Du @ndatakic el hrashali kerpov payqarecir, guce petq chi ktruk qayleri gnal. Incheve voroshum@ qonn e, menq misht qez het enq,sirum enq,spasum ev payqarum azatutyan hamar. Aroxch exir! PAYQAR, PAYQAR MINCHEV VERCH!!!!!!!!!!!!

  21. EdgarM
    Հունիս 24th, 2009 at 19:10 | #21

    Sireli Nikol qo qaily partavorecnox e mez hamar, kaskac chka QO CANAKCAC VOROSHUM MENQ YNDUNUM ENQ SIROV.ANKEXC ASAC DA MIAIN DU PETQ E VOROSHEIR KOXQIC XORHURD TALY ANSHNORHAKAL GORC E. BRAVO! YES HPARTANUM EM QEZANOV!!!
    AISORVANIC QO AZATUTYAN HAMAR PAYQARY INDZ HAMAR DARNUM E NOR MAKARDAKI PARTAVORVACUTYUN EV ARAJNAHERT ORAXNDIR!!!MENQ QO KOXKIN ENQ, MENQ QEZ HET ENQ, MENQ QO HAMAR PAYQARUM ENQ TEKUZ HERVIC MER DZEVEROV, MER HNARAVORUTYUNNEROV EV MER MIJOCNEROV. CAVD TANEM!!!!PAYQAR PAYQAR MINCHEV VERJ!

  22. vardan
    Հունիս 24th, 2009 at 19:26 | #22

    Barev hargarzan Nikol..Iraradarcucyunner@ Hayastanum Cuyc en talis vor sa ishxoq kargeri nor xagn e .nkati unem hamanerum@.aprelov drsum u hetevelov te inch e katarvum aveli global nayelov sa xag e,u da sksevec 2 amis aradz.inch e im asac@ ” aradzarkum em spasek mi helek @ndhatakic.shat karevor zamanakner en spasvum Hayastani hamar u aveli parz klini ays xagi imastn u te umn e hasceagrvac.ete durs galu voroshum kayacnek uremn da arek Ogostosi yerkrord kesin,.
    ete hima el ayd voroshumn irakanacnek miyevnuyn e menk Dzer kogkin enk!!u im nman haryur hazaravorner Dzer hat en..
    Harganknerov

  23. yervand
    Հունիս 24th, 2009 at 19:53 | #23

    Nikol jan indz tvuma amenachisht tarberak@ klini amsi 2in hanrahavaqum haytnvel@…inchpes vor grvac e erkri hakarak koxmic u inc tvuma henc ed el es tesel ei erek erazis meg ….du kgas kbardranas matenadarani hartak u heto ertov ksharzves qaxaqov minc=hev qez khascnen brnen…inc tvuma ed dzevobv amenaeffectiv@ klini qo durs gal@ ….

  24. Jack
    Հունիս 24th, 2009 at 20:50 | #24

    Yervand-i het hamamit em, Nikol. Bayc hankarc qo voroshum@ kapvac chlini hamanerman het. Te che dra takic voch Du voch Menq chenq karogh durs gal!!!

  25. gegam
    Հունիս 24th, 2009 at 21:37 | #25

    “Այո, ես կներկայանամ իրավապահ կոչվող այդ մարմիններին, եւ ուղիղ կնայեմ նրանց աչքերի մեջ, որպեսզի որեւէ մեկի մտքով չանցնի, թե ի վիճակի է վախ ներշնչել մեզ, կամ էլ կոտրել մեր հաստատակամությունն ու վճռականությունը: Իմ ներկայանալը «իրավապահ» մարմիններին կապիտուլյացիա չէ, այլ քաղաքական մարտահրավեր, պայքարի կոչ, հաղթանակի կոչնակ: Իմ «ներկայանալը» մեր հաղթանակի անխուսափելիության գիտակցումը արմատավորելու է նաեւ իշխանության օղակներում, իրավապահների շրջանում: “
    Էսքանից հետո այս աստիճանի միամտութուն՞: Ինչ իրավապահ մարմիններ, ինչ կապիտուլացիա, ինչ «քաղաքական մարտահրավեր, պայքարի կոչ, կամ հաղթանակի կոչնակ՞: Սա որոշում է ինքնասպանության մասին:
    - Մի հրեա մյուսին ասում է Աբրահամ, ես այլևս Մոյշան չեմ, ահա անձնագիրս, ես արդեն Իվան Իվանովիչ Իվանովն եմ: Աբրահամը պատասխանում է՛—հիմար, ոչ թե քո անձնագրին այլ այլ քո դեմքին են հարվածելու:
    Սա , Նիկոլ, Ձեր դեպքի քնքույշ տարբերակն է: Եթե Ձեզ թաքստոցից են դուրս անում, դա ուրիշ հարց է, փորձեք այլ տեղ գտնել, իսկ եթե դուք ոգևորված եք որևէ այլ պատճառներով, ապա ուշքի եկեք: Դուք այս սիստեմի ամենաոխերիմ թշնամին եք: Ի տարբերություն անգլուխ ընդիմության, իշխանությունները իրենց հակառակորդներին նախապես դասակարգում են և ամեն մեկի նկատմամբ տարբերակված դատավճիռը միշտ է ուժի մեջ: /Լուսահոգի Տիգրան Հայրապետյանը Ձեզ օրինակ/: Միայն անվերջ լավատեսը կարող է երազել, որ Ձեր մասին որոշումը դա բանտն է: Դուք, պարզ լեզվով ասած suicide- bomber –եք ուզում դառնալ Հայաստանում, չհասկանալով, որ դա շարքայինի գործ է: Նույնիսկ մուսուլմանական լիդերներն այդ գործին մղում են երիտասարդ էմոցիոնալ շարքայիններին, իսկ իրենք շարունակում են պայքարը: Բացի այդ էլ պարզ չէ, թե ինչ խնդիր եք լուծելու, ում կամ ինչն եք պայթեցնելու:
    Դուրս գալու դեպքում Ձեր կենդանի մնալու շանսը բացարձակ զերո է:
    Հանուն ինչի՞, որ խրորտ խոսելու կարոտ մի քանի անլուրջ ջահել- ջուհուլ Ձեր ողորմաթասը խմելուց հետո իրենց մերձավոր շրջապատում շարունակեն աքլոր կտրել՞: Քաղաքական պայքարի առաջնորդի համար մեկ խնդիրը դա կենդանի մնալն է: Հաղթում են կենդանի մնացածները, իսկ զոհվածները մտնում են պատմական թաք ու կենտ զինվորների շարքը: Եթե Դուք Ձեզ արդեն զինվոր եք համարում, ապա կատարեք ամեն մարդու ընձեռված վերջին ցանկությունը- նշեք Ձեր հետնորդին- նշեք թե ով է լինելու լիդերը: — դաշտում առկա կասկածելի ու անատամ քաղաքական զառամյալները՞:
    Այս քայլով դուք կդավաճանեք, թե Ձեր նպատակներին, թե Ձեր կնոջն ու զավակներին, և թե Հայաստանի ապագայով մտահոգված ամեն մի իրատես մարդու:
    Պատմության մեջ չեք գտնի մի օրինակ, երբ թշնամուն հանձնվելը կամ զոհվելը հաղթանակի է բերել: Սա աքսիոմատիկ ճշմարտություն է:
    Մնացեք ընդհատակում: 10 տարի էլ էնտեղ լինեք, դուք միլիոն անգամ ավելի շատ ու մեծ գործեր արած կլինեք, քան զոհվելով: Իսկ եթե ինչ որ շատ-շատ հայտնի և ամենակարևոր մեկը խոստացել է, թե իբր կա պայմանավորվածություն Ձեր կյանքը խնայելու մասին, ապա եթե նա Ձեզ համար աստված էլ լինի, չհավատաք, խաբելու են:
    Նորից եմ կրկնում, Ձեր կենդանի մնալու շանսը ԶԵՐՈ է:
    Հատուկ դիմել եմ «Ձեզ»-ով, որպեսզի «քո»-ով յուզգարավարի Ձեզ ոգևորողները հասկանան որ իրենց և Ձեր միջև եղած տարբերությունը անդունդային է: Նրանք իրավունք չունեն առհամարհելու Ձեր կյանքի անվտանգությունը: Այն ազգը, որի անհատները իրենց ղեկավարներին իրենց ընկեր են համարում, պատրաստ չէ պետություն ունենալու: Եվ դուք դուրս եք գալիս այսպիսի անհույս անապատը կենդանացնելու՞:
    Սթափվեք:
    Եվ վերջինը: Դուրս գալու մասին Ձեր հրապարակային հայտարարության գերին մի դարձեք: Քաղաքական պայքարում հարգվում է ճկունությունը այլ ոչ թե պարզամիտ շիտակությունը: Նայեք քաղաքական հին «դեմքերի» կյանքի ուղուն ու կտեսնեք, որ լավ տղերքը վաղուց արդեն չկան, իսկ սրանք դեռ լափ-լավ են ու խաղում են: Դուք երազած Հայաստանի նոր մտածելակերպի եզակի գործիչն եք, բայց չեք հաշվել, որ դուրս եք գալու իրական Հայաստան, իր մակերես ելած ճիվաղներով: Ում եք ինչ որ բան ապացուցելու, հասկացնելու կամ մտափոխելու՞:
    Խորապես վշտացած եմ ու անհույս, թե տեղի կտաք առողջ տրամաբանությանը:

    P.S Նրանց, ովքեր ինձ Հ1 -ի խոսափող, կամ իշխանությունների ջրաղացպան կհամարեն, նախապես խորհուրդ կտամ Նիկոլի կյանքի գնով վիրտուալ հերոս չխաղան:

  26. Հայկ
    Հունիս 24th, 2009 at 23:20 | #26

    Պետք չէ վախենալ: Առաջ, Նիկոլ: Սա քո հնարավորությունն է: Մի կորցրու կրկին ժողովրդի հետ լինելու հնարավորությունդ: Ինչպես մտածել ես, այնպես էլ արա: Մենք քեզ հետ ենք:

  27. Haykk
    Հունիս 24th, 2009 at 23:26 | #27

    Nikol jan qez halala, uxaki chkan xosqer vor hnaravor klini nkaragrel qo nvirvacutyun, en amen inch, vor du anum es Sharjman hamar.

    Bravo, Halala.

    Shater asecin es el kuzem avelacnel, chnayac vstah em vor du amen inch hasvarkeles, bayc eli gnald, proces, amen icnh noric hashvarki, amen manruq hashvi ar, “iravapah hamakargin hadznveluc” araj imac tur bolorovs joxovrdi het miasin qez uxekcenq, ganq u mnanqw inchqan petqa, hetd inchqan pastaban, iravapastpan u el chgitem ovqer tox linen, mi xosqov vor amen vayrkyan lines hasaneliutyan u “achqneris” araj, vor mi oyin chkarenan xaxal.
    Bayc mi dzev texyak paheq, vor joxovurd ovqer cankanan qez het miasin uxekcen.

    Inch verabervuma mez` payqaroxneris u mnacac Hayastani masin mtahog mardkanc apa sa mez hamar petqa orinak carayi Payqari hamar ev es andzamb u husov em vor mnacacn el aveli mec erandov klcven vor Nikoii azatutyun darna mer gernpatakneric mek.
    Payqarel enq mnacac qaxbantarkyalneri, azatamartik qaxbantarkyanlneri, inchpes Sasun Miqayelyan, Mushex Saxatelyan ev mnacacner, ovqer iroq nvirabar hayreniqi pashtpanutyann en masnakcel, azat ardzakman hamar u der payqarum enq ev hasnelu enq mer npatakin.
    Hima nuynqan ujex u nor licqerov, nor tapov u hzorutyamb Payqarum enq Nikoli hamar, qani vor nra ays qayli npatak Sharjman mer boloris hndhanur u andznakan gorcin nor u haxtakan tap haxordeln e.
    Es u huys unem shater Nikoli azat ardzakum kdnen vorpes andznakan makardaki xndir u hetevoxakanoren, hamar u npatakaslac kpayqaren dran hasnelu hamar.

    Verjum kuzei harc uxel, chnayac naev harcer bajni mijocov kuxem, uxaki chgitem khascnes patasxanel te che, gone estex kardalov gone inchvor dzev hodvacnerumd kandradarnas.
    Indz tvum er, qani vor HAK, Ter-Petrosyan Sharjman aktiv u Payqari nor aveli hzor pul mtcnelu npatak uni septemberin indz tvum er, vor du khaytnves Septemberi 18-i hanrahavaqin, ev aydpisov el aveli mec tap khaxordes ayd nor u hzor Hamajoxovrdakan Sharjman aliqin. Chnayac vor inqs, erevi bavarar informaciayi chtirapetelu patcharov chem karoxanum koxmnoroshvel, vorn e chisht` hima te septemberin. Amen depqum kuzei var harcs tal, imanal qo karciq inchu hima ayl voch te septemberin, xorhel ev gone im hamar parzel te vorn e chisht u aveli ardyunavet.

    Ches karcum vor elnelov HAK-i ayn voroshumic, vor nor hzor aliq aktivacnel u arajacnel septemberic` aveli npatakaharmar e qo haytnvel ayn jamanak?

    Amen depqum im harc naev karox e egoistakan hnchel (chnayac huys unem vor chisht khaskacvem) , qani vor zohoxutyun anox es chem, inchpes asum en dzens taq texic e durs galis ev erb u inchpes da miayn qo voroshelu harcn e, ev erevi voch voq iravunq chuni aselu erb ev voncn e chisht, bayc eli krknum em es amenayn aznvutyamb voxjunum u hianum em qo es qaylov, amen dzev satar em u qo azatutyan mej linel hamarum em im andznakan xndir.

    Payqar Payqar Minchev Verj

  28. Հրանտ
    Հունիս 24th, 2009 at 23:33 | #28

    Նիկոլ ջան, ես կարծում եմ ճիշտ ես անում: Դուրս գալն էսօրվա պայմաններում ամեն դեպքում ճիշտ ա: Մենակ լավ մտածի ժամկետի մասին: Ամեն դեպքում քո որոշումն ա, բայց ես անձամբ շատ ուրախ եմ, ու կարծում եմ ամեն բան լավ կլինի: Մանավանդ եթե դու ինքդ զգում ես, որ պահը հասունացել ա, ուրեմն լսի քո ներքին ձայնին: Իմ զգալով ճիշտ որոշում ա, ու ոգեւորող: Ճիշտն ասած, ես էլ փշաքաղվեցի կարդալուց:

  29. free_Way
    Հունիս 24th, 2009 at 23:36 | #29

    Ես էլ ցնցված եմ այս լուրից: Նիկոլի այս քայլը կարող է շատ բան փոխել, վերակենդանացնել շարժումը, նորից միավորել պայքարողներին, եթե իհարկե իշխանությունները մի փորձանք չբերեն…: Կեցցե՛ս Նիկոլ: Միայն զգույշ եղիր:

  30. Քաղաքացի
    Հունիս 24th, 2009 at 23:52 | #30

    Nikol jan,

    Voroshumy qonn e, u inchpes haskaca anbekaneli. Miayn mi xndranq-pahanj unem. MAXIMAL hashvarkel qo anvtangutyan het kapvats bolor nrbutyunnery, joxovrdin inch vor kerp texyak pahel, vor handznvelu pahin chlines menak, ayl pashtpanvats hzor banakov.

    + mi hat el andznakan xndranq, mi moraci vor du unes hrashali yntaniq u ed hrashali yntaniqy der petq e vayeli qo nman hogatar hor berkranqy…

  31. Հունիս 25th, 2009 at 00:04 | #31

    Nikol@ tox ga amsi 2-in mitingin u entex eluyt unena, u edteghic tanen, vor hankarst astvac chani inch vor ban ayn anel chkaroxanan…
    Amsi erkusin matenadaran gal@ aveli chisht a…,

  32. a
    Հունիս 25th, 2009 at 00:13 | #32

    Payqar payqarminchev verj

  33. SOS
    Հունիս 25th, 2009 at 00:19 | #33

    Նիկոլ ջան ինձ համար բազմիցս արձանագրել եմ որ դու շատ ավելի նրբանկատ ու խորաթափանց հոգու ու մտքի տեր ես, ես ինձ իրավունք չեմ վերապահում որևէ խորհուրդ տալ քեզ, ցավոք դիմացինը դաժան ու նենգ է, բայց քո թիկունքում կանգնած են քեզ նվիրված բազմահազար ընկերներ, դա քո հզորությունն է ու հարստությունը…
    միակ ցանկությունը ՏՈԿԱ ԹԱՆԿԱԳԻՆ ԸՆԿԵՐ`
    +1

  34. Նարեկ
    Հունիս 25th, 2009 at 00:21 | #34

    Ճիշտ ա ասում։ Դու քո որոշումը կայացրել ես, դա շատ ընդունելի բան ա, ես էլ եմ ողջունում, բայց դու մենակ չես, հետևդ ընտանիք կա, երեք հրաշալի բալիկներ, որոնց առաջ դու պարտավորություններ ունես, եղբայր։ Ես սա ասում եմ, ուղղակի լրացուցիչ, չեմ կասկածում. որ դու դա ինքդ շատ լավ ես գիտակցում… պարզապես անվտանգության նկատառումով։ Հազար չափի, նոր մեկ կտրի։
    Հ.Գ.
    Չեմ ուզում բացահայտ ասել, բայց արդեն գուշակում եմ, դուրս գալուդ ձևը, ու նույնիսկ օրն ու ժամը։

  35. Արամ
    Հունիս 25th, 2009 at 00:24 | #35

    Մեկնաբանություններն ավելորդ են: Բրավո, Նիկոլ ջան: Աստված քեզ պահապան:
    Հայրենի մտավոռականներ, մի պահ դուրս եկեք իշխանությունների ուղիղ աղիքից, նայեք Նիկոլին, մեկ էլ տեսար մի բան հասկանաք: Չնայած` էս ինչ միամիտ բաներ եմ ասում: Դուք ձեր “տաքուկ տեղերի” համար վաղուց իսկ ծախվել ու մանրադրամ եք դարձել:

  36. armencho
    Հունիս 25th, 2009 at 01:26 | #36

    Nikol jan,VAXIL MI).

  37. zatik
    Հունիս 25th, 2009 at 03:00 | #37

    shat em uzum vor azatves,bayc gtnum em vor sa sxal voroshum e, urish dzeverov en shaharkelu es qo kayle. hamozvac em!!

  38. LARISA
    Հունիս 25th, 2009 at 03:25 | #38

    HARGELI NIKOL MENQ CHENQ KASKACUM QO ARIUTYAN VRA,DU SPITAK DZERNOCES NETUM ,MARTI HRAVIRELV UM?AVAZAKNERIN UHANCAGORCNERIN,DA TXAMARDU HARGVAC QAYLE,BAYC DRANQ STAHAKNER,SHAKALNEREN,EXERNAMOL TURQEREN,MI MORACEQ DRANQ MIAYN KAROXEN TIKUNQIC XPEL,DRANQ PALASNEREN,MI APACUCEQ DZER QAG ARARMUNQOV DZER ARGANAVAYEL HEXINAKUTYUNN,OV VOR PETQE HASKANUME,OV CHI HASKANUM INQNELE DRANC CUCAKUM.NRANQ ANPAYMAN DZEV KGTNEN INQNAPASHTPANUTYUN DZEVAKERPEN,KAM(PAXUSTI DIMELUC)GNDAKAHAREN(ASTVAC HERU TANI)BAYC 100% AYDPESEL KANEN,VOROVHETEV VAXKOT TURQI SELDGUKNEREN DRANQ,AMEN INCH KSARQEN,INCHPES MARTI 1 VARECIN,TALANECIN,VOROVHETEV ARDEN PARTVELEYIN,IRENC HANCAGORC VOCRAGORCUTYUNNERN CACKELOV ARTAKARG IRAVI4AK HAYTARARECIN,HAY AZGIN SARGQECINVAXKOT KATU,IRANQ DARAN (QADG ARYUC),VOR HAYIN TURQER@4KAROXACAN CNKA4OQ ANEL,MI QANI DAVA4ANNEROV MER AZGI ARJANAPATVUTYUNN DARCRIN HOXIN HAVASAR.TESNEQ IRENQ IRENCIC 4EN ZZVUM,IRENC SUTIN IRENQ HAVATUMEN?XNDRUMEM,DRANQ ASPETNER 4EN,VOR DURS GAQ MENAMARTI.ASTCU SIRUN,XNDRUMEM,AVELI LAVE VORPES QAXAQAKAN APASTARAN XNDREQ EVROPAYIC,AYD DEPQUM DZEZ 4EN HAMARCAKVI ANGAM VAT HAYACQOV NAYEL,EV MER HARGELI LEVON TER PETROSYANI NAXADZERNUTYAMB KAHAZANGVEN EVROPAKAN KARUCNER@,TE IN4U HAMAR PETQE STIPAC LINEYIQ LQEL HAYRENI TUN@-ZIJELOV QOCHVOR MARDASPANNERIN,VOR VAZGEN SARGSYANI MIGAMTUTYAMB EKAN,HOKTEMBERI 27INEL PARTQI TAKIC DURS EKAN…….

  39. Aram
    Հունիս 25th, 2009 at 03:34 | #39

    Nikol Jan! Azg@ mejkit kangnaca, du da kzgas. GLUXNERS BARDZRA, DUXNERS TEXNA, PAYQARELU ENQ MINCHEV VERJ U HAXTELU ENQ!!!
    +1

  40. LARISA
    Հունիս 25th, 2009 at 04:09 | #40

    TESNES ATORNERIN AMUR KAR4AC PARAGLUXNER@4EN AMA4UM .?ERP ARTERKIR JAMANELUC ERKNAGUYN ETERUME HAYTNVUM MER HAYASTANI (XAYTARAK)TER@,AVELI LAV KLINI HERUSTAXAX ЧТО,ГДЕ,КОГДА HANDES GA ХРУСТАЛЬНАЯ СОВА-ЖИВОЙ,AYD KLUBUM KGERADASEN KENDANI QOR BU.AMOTENQ ANUM ,AMEN AYCI HAMAREL NEREXUTYNENQ XNDRUM URISH ERKRNERI PATVIRAKUTYUNNERIN MER XAYTARAK HAYASTANIN TIROX MAFIOZI HAMAR,KNEREQ,IREN MENQ CHENQ @NTREL-INQN IRENE @NTREL-INCHPES NAPOLEON BONAPART@ IMPERATORI DARNALUC ANDZAMB INQN IR GLXIN HAGCREC TAG-NUYNISK 4NDUNEC HROMI PAPI DZERQIC,VOR MINCHEV AYD ORHNELER BOLOR XEKAVARNERIN.EREVUME MERPREZIDENTIN SHATE DUR EKEL NAPOLENI KERPAR,?

  41. LARISA
    Հունիս 25th, 2009 at 04:24 | #41

    XA,XA,XA,PAYQAR,PAYQAR,PAYQAR APORINI @NTRVACNERI DEM,TESNENQ QAXBANTARKYALNERNEYIN HEXASHRJUM KAZMAKERPEL,TE DUQ ZENQI UJOV ZAVTECIQ?TXA EQ?ZORQIN MI XARNEQ U 1=1 DURS EKEQ,AYN JAMANAKEL KTESNENQ OVE UJOV PAHUM,TESNENQ VONCEN KOXQIC SHAKALNER@PAX4UM?CANKANUMEM LAVAGUYN DEPQUM-KAZMAQANDUM-VATAGUYN DEPQUM-TAPALUM,TAPALEN IREQ IRENC,VOR QANI ANMEX @NTANIQNERIN DJBAXTACNUMEN TARINER SHARUNAK,KGRVEN NRANQ MER PATMUTYAN EJERUM SEV TAREROV,NRANQ TOHMOV ANICVACEN,A4Q CHEN BACELU DJBAXTUTYUNNERIC,HERIQE,INCQAN KARELIE URISHI DJBAXTUTYUNNEROV ERJANKUTYUN KARUCEL-JAMANAKN EKELE-QANDEL AYD DJBAXTUTYAMB KARUCVAC ERJANIK KAMURJN!!!!!!!!!

  42. Հունիս 25th, 2009 at 06:32 | #42

    Nikol jan,hpert enq qezanov, qo cankacac voroshumov, bayc verevum gegam-i grac@ meseseg e tvum, guce inch vor ban giti… Du mez tank es, lav mtaci ,noric 10chapi 1 ktri. Tes Arman Babajanyanin, ete nra asacner@ minchev hima chen marsum, hamanerman masin el chen xosum… Karcum es, qo gracner@ kmarsen, chem havatum, es boreniner@ qez khoshoten. isk du mez u mer Sharjman@ shat karevor es… Xndrum em chshtapes voroshmand mech.

  43. Սրամիտ
    Հունիս 25th, 2009 at 07:23 | #43

    Հետեւելով իշխանության վարած այս համաներման ողջ անառակ բեմադրությանը՝ ակամայից ուզում ես նրանց ասել.

    — Համաներեմ ձեր մամաները…

  44. Aram
    Հունիս 25th, 2009 at 07:31 | #44

    @gegam
    Gegham, hianali eq grel u amboxjakan artahaytel Dzer mitqy! Shat kxndrei bolorin, ovqer kardum en aystex grvac meknabanutyunnery, anpayman manramasn kardan Geghami uxerdzy mer hpartutyun Nikol Pashinyanin. Cavalun e grvac ev indz mot kaskacner kan, vor voch bolorn en kardum cavalun meknabanutyunnery. Hargarzhan mer Nikol Pashinyan, akanj dreq xelamit mardu xorhurdnerin, voronc es nuynpes mianum em ev erku dzerqov koxm qvearkum!! SHNORHAKALUTYUN GEGHAM!

  45. Լեդի Հակոբ
    Հունիս 25th, 2009 at 07:42 | #45

    Իսկականից որ, համաներե՛մ ես դրանց պուտանկա մամաները…

  46. vruir
    Հունիս 25th, 2009 at 08:36 | #46

    Nikol, shat anlurj gorc es uzum brnel. Hima du iskapes mec gorc anog, yndhatakic mardkanc stap pahog u vogevorog kagakakan gorcich NIKOLN es. Durs galuc heto voch te 11-rd zoh@ kdarnas, ajl kez kveracnen patahakan dzevov, vor astvac el ijni, chkarogana apacucel, vor da irenc sarkac gorcn e. Baci da el, nuinisk ete kaskacner el linen, vor irenk en arel, apa srank evropacineri het dzerk-dzerki 11 che, 101 zoh el kmarsen. Naev chem haskanum, te galis es inch anes?
    Ete ajlevs bardutiunner unes taknvelu het kapvac, apa da chpetk e kez mgi anxohem kajli. Ete Hajastanic ches karog durs gal, apa im karcikov, ko miak elk@ da mi kerp amerikian despanatan nersn @nkneln e u kagakakan apastaran xndreln e. (Ajl petutiunner hima kravorakan kecvackum en, ev kez ter chen kangni). Ajs kajl@ ir mej karevor kagakakan hnchegutiun el uni- Haiastanian amenabaircr kalibri taknvac gorcich@ apastaran e xndrum. Da es ishxanutiunnerin vnasog ev kez el ognog kail e.
    Ete du ajs arajark@ pokrogutiun khamares, apa es ail aselik chunem, sharjvir ko chakatin gracov.

  47. Analisis
    Հունիս 25th, 2009 at 10:29 | #47

    Nikol,

    Du hazvagyut inqnasirtaharvats mard es. Qo molutsqy mtnel patmutyan mej hivandagin e, bayts karogh e ev qez tal inch vro du tsankanum es. Du radikal es ev vorpes edpisin qez kogtagortsen, bayts du hamadzayn es miayn te qez el bazhin hasni… . de hima ekeq indz hoshoteq ay nikolapashtner, heheheeeeeeeeeee.

  48. Mleh
    Հունիս 25th, 2009 at 12:01 | #48

    @gegam
    Lriv hamadzayn em Geghami het. Shad patjarabanvadz ou khelatsi gerbov verloudzets Nikoli nergayatsradz vtangavorutyun@ hantsagordz clani hamar; hetevabar nran voghch toghnelou hnaravorutyun@ @st eyutian = 0. Yerevagayetseq SS-i dzeqn antsni (Astvadz mi arastse~~~) Vano Siradeghian@, ou nran voghch toghnen… Anhnarin e. Hayutian@ petq e KENTANI, VOGHCH OU AROGHCH Nikol, ayl voch te nahatakvadz Araqyal.
    Isg nakhordin` iren “Analisis” horjorjogh angraget serzhantin gam dashnakin parzabes g@sem` GO FUCK YOURSELF!

  49. Ashot K.
    Հունիս 25th, 2009 at 12:18 | #49

    Bolor voch ankexc mtahogvacnerin, tarakusoxnerin kardal sa
    http://www.nikolpashinyan.com/?p=1061#comments

  50. Սուրեն
    Հունիս 25th, 2009 at 13:12 | #50

    Գեղամին և նրա հետ համաձայնվողներին:

    Նիկոլին կարելի՞ է միամիտ համարել: Կամ Նիկոլը չգիտի՞, թե ինչ երկրում է ապրում, ինչ իշխանություններ ունենք, ինչի են նրանք ընդունակ: Նիկոլը այդ ամենը բոլորից լավ գիտի: Նա էր, որ առաջինը այդ ամենի մասին բարձրաձայնեց: Ես համոզված եմ, որ նա շատ խորը վերլուծել է իրավիճակը և գիտի, թե ինչ է անում:

    “Ձեր կենդանի մնալու շանսը ԶԵՐՈ է:”
    Այս ի՞նչ “բայղուշ” արտահայտություններ են: Ինչի՞ համար են դրանք: Նիկոլին իր որոշումից հետ պահելու համա՞ր: Նիկոլը, եթե չեք նկատել, սկզբից մտածում է, հետո է խոսում կամ գործում, և եթե նա այսօր ընդհատակից դուրս գալու որոշում է կայացրել, ուրեմն այդպես էլ պետք է:

    Նիկոլ ջան, կրկնում եմ, մենք քո կողքին ենք: Մենք քո համար պայքարելու ենք: Դու մեր երկրին պետք ես:
    ՊԱՅՔԱՐ, ՊԱՅՔԱՐ ՄԻՆՉԵՎ ՎԵՐՋ:

  51. zatik
    Հունիս 25th, 2009 at 15:36 | #51

    im meknabanutyune inchi ek jnjel?ov e jnjel?espisi demokratya e linelu vor duk ishxanutyan gaq?

  52. zatik
    Հունիս 25th, 2009 at 15:53 | #52

    nerog egek!! vochinch el chen jnjel,es em ugaki anushadir egel!!pardon!!_))

  53. Հունիս 25th, 2009 at 16:21 | #53

    Karcum em, vor ays qaylov Nikoly nor ej e bacum mer payqarum. Bnakanabar bolors el mtahogvac enq nra anvtangutyan hamar, bayc hamamit em shateri het, vor Nikol@ shat lav giti te inch e anum ev sa hamadzaynecvac voroshum e HAK-i het. Es hiacac em qo qajutyamb, u hpart em, vor mer erkrum qez nman mecatarov mardik kan. Payqar payqar minchev verj.

  54. Mleh
    Հունիս 25th, 2009 at 16:44 | #54

    @Ashot K.
    Inchou voch-ankeghdz, yeghpayr? Yev inchou “tarakousadz”. Nikoln ir grchov, hmayqov ou heghinakutyamb, skzbounqaynutyamb ourish voraki gordzich e, qan neretseq aselou, hima vor azatutyan mech en, shat ou shat azatagrvadz qaghbantarkyalner, anounner chem talou vor “srpapghdzutyun” ch@hamareq. Nikol@ ansheghoren payqarel e ir skzbounqneri hamar, aveli shat sheshtaki harvadzner e hastsrel meghsagordz zhamishkhannerin, qan Arachin Nakhagahin, aveli oush` Vazgen Sparapetin davajanadz, RK-i ou SS-akanneri het hamagordzaktsadz voroshner@. Khosqn anshousht Petros makeyani kam Davit Matevossiani nman anbasir martkants masin che. HE-TE-VA-BAR, “27″-i ou “Marti 1″-i sev aspetneri hamar yerits anhandourzheli, qan asenq Jehangiryan@, Miasnik Malkhassiann ou Lady Hakob@. Karoghatsa batsatrem mitqs? Nikol@ aveli shat martik, manavand yeritasardutyun karogh e hetevits tanel ou vokeshnchel, qan shater@. Isk Nikol@ karogh e daaveli effective anel @nthatakic, qan jagheri hetevic, yete angam zants arnenq “voch ankeghdz” mtahokvadzneris “terahavatutyun@”.

  55. sergik
    Հունիս 25th, 2009 at 17:47 | #55

    gegam jan nikol pashinyan@ ho hav chi vor zhoxovrdi achqi araj brnen matax anen,hima iranq aveli qan shahagrgrvac en vor nra glxic mas angam chpokvi,hankarc grip ch@nkni,dzhbaxt patahar chlini,shates chapasancnum,banel chi linelu,ai guce ases dzhvara linelu da chem hakachari,es gorc@ hasarakakan hnchexutjun uni,ho mijnadarum chenq aprum…ham el inchi es mjusnerin teragnahatum,amen menkn ir uzheri sahmanum amen inch anuma zhoxovrdakan erkir stexcelu hamar,et paiqari taktikai verlucutjunt el hnacaca…,anglux @ndimutjun liner etqan miavorvac cher lini,ham el inc tvuma vor du kaskaci sermer es uzum canel…inch@ amenahzor senqna esor paraktutjunner arajacnelu gorcum

  56. Ashot K.
    Հունիս 25th, 2009 at 19:41 | #56

    @Mleh
    Iharke es chem asum, vor hesht voroshum e da, bayc Nikoly aveli shat informacia uni qan menq. Ete voroshel e, uremn mi ban giti. Petq chi Hromi papic aveli katolik linel. Isk tarakusac ev voch ankexc konkret qez nkati chunei.

  57. gegam
    Հունիս 25th, 2009 at 19:55 | #57

    Սերժիկին
    Համաձայն եմ, միջնադարում չենք ապրում, Հայաստանում ենք, որտեղ վաղուց ժամանակն է կանգ առած: Մարդկային սկզբունքներին էլ փոխարինում է վայրենական անխնա դաժանութունը: Ռուսները մի խելոք բառակապկցություն ունեն -звериная серезность.Նկատած կլինես, գիշատիչը շատ լուրջ դեմք ունի, թե իր զոհին հոշոտելիս, թե ցանկացած պահի: Հիմա դու գիշատիչին վերագրում ես հատկություններ, որ նա չունի, բայց դրանից հո դրությունը չի փոխվում՞:
    Իհարկե մատաղացու հավը հրապարակավ է զոհաբերվում, բայց հաշվեհարդարը իրագործվում է ծեսական այլ սկզբունքներով և ձևերով:
    Քավ լիցի, Հայաստանում հիմա ոչ մի նոր սերմ էլ չի կարող աճել: Ազատ տարածք չկա ոչ մի նոր սերմի, մտքի կամ տեսակետի:
    Մի մտահոգվիր, այս կայքի սահմանափակ այցելուներ իրար մեծ հաջողությամբ չեզոքացնում են և որևէ նստվածք չի մնում:

  58. Հունիս 25th, 2009 at 20:23 | #58

    Սիրելի Նիկոլ, քո այս կայքի բացվելու օրվանից երեվի մեկ-երկու տասնյակ նամակ եմ քեզ գրել: Հիշու՞մ ես, արաջինում քեզ խնդրում էի իմ խորհին երախտագիտությունը փողանցել «Իմաստուն ծերուկին» քեզ մարդակերների ճանկից փրկելու համար… Հիմա էլ կարծիքս չեմ փոխել, դրանք մարդակերներ են եղել ու այդպիսն էլ մնացել են…
    Չգիտեմ եղբար, իրոք չեմ կողմնորոշվում, երբ կարդում եմ հայտարարությունդ, այդ պահին` կարդալուս պահին համաձայնվում եմ նշածդ փաստարկներ հետ, բայց երբ սկսում եմ ավելի ընդհանրացված մտածել, նորից այն կարծիքին եմ գալիս որ որոշումդ սխալ է:
    Նիկոլ ջան, Հակում բազմաթիվ գործիչներ կան, որոնց նկատմամբ անմնացորդ հարգանք եմ տածում, հավատում իրենց, իրենց նվիրվածությանը, նրանցից ամեն մեկը իր բնագավառի հերոս է, իսկ քեզ գնահատել եմ որպես Շարժման արյունատար երակները…
    Բարեկամը հայտնի հարցազրույցում ասեց` «… ընդդիմությունը չի կարող իշխանության հետ մեռնել: Բա ժողովո՞ւրդը». Այս տեսանկյունից այսօր արդեն հաղթած ենք, որովհետեվ այսօր իրոք կայուն ու բավականաչափ հզոր ընդիմություն ունենք` ի շնորհիվ մեր առաջնորդին, ի շնորհիվ թիմի բազմաթիվ առողջ գլուխներին… Բայց Նիկոլ ջան, 3 տարի առաջվա գրեթե մեռած ընդիմությանը ոտքի հանողն ու միմիանց կապող օղակը դու ես եղել, ու դա գաղտնիք չի, դա չեր էլ կարող գաղտնիք լինել, ու դա շատ լավ գիտակցում են մարդակերները, դու նրանց կոկորդի ամենամեծ ոսկոռն ես եղել, ու ոչ մեկն էլ չի կասկածում որ քո ողջ կյանքում հենց այդպիսին էլ մնալու ես…
    Ի՞նչ է տալու քո բնտում հայտնվելը, մի-քանի ամիս տևող աղմկահարույց դատավարություն, ևեւս մեկ անգամ ապացուցել արդեն բազմիցս ապացուցվածը որ դրանք օրենք ու օրինականության վրա թքած ունեն, եվրոյոնջաներին էլ ամեն անգամ մի դպլոմատ փողով ճամբելու են, ի՞նչ եսապացուցելու դու, որ մեր հայրենիքում արդարադատություն չկա, որ ձեռքիդ պարզած սպիտակ թողթը հազար անգամ կասես` «սա սպիտակ է» իսկ մացոներն ու ժոռավարդանյանները դավթարի մեջ գրում են «սև» է… Ժողովրդին ակտիվացնելու, կամ` ավելի ակտիվացնելու այլ ելքեր է պետք գտնել. քո այս որոշումով երկար չի մնա, իսկ եթե Աստված չանի մարդակերները քեզ լռեցնելու որոշում կայացնեն… կներես բայղուշությանս համար, ես էլ շատ շատ դժվարությամբ եմ գրում այս բառերս, բայց Նիկոլ ջան, պետության օրենցդիր ու գործադիր մարմինների վրա կրակող, երգ ու պարող խաղաղ ցուցարարի վրա կրակող այդ մարդակերներից ուրիշ ինչ չենք կարող սպասել, ես դրանցից ամեն վատն ու անմարդկայինը սպասում եմ…
    Նիկոլ ջան, «Հայկական Ժամանակի» գոյության օրվանից ուշի-ուշով հետևել ես դրանց ամեն արածին, ուզում եմ ասել` սեփական 10 մատերիտ նման գիտես, համոզված ես դրանց գավառական վրեժխնդրությանը: Դրանք 95-97 թվականներին արդեն համոզված էին, որ իրենց 100%-ով հաջողվել է մասնատել ու փոշիացնել Հայաստանի ընդիմությանը, դրանք արդեն համոզված էին, որ իրենք կարողացան ՀՀ քաղաքացիներին 70-80 ականների նման գլուխը կախ ժողովուրդ դարձնել «եղիր հեզ, բանող եզ…», Բայց դրանց մուրազը իրենց փորներում մնաց, ու իրենք էլ շատ լավ գիտակցում են, որ դա առաջին հերթին հենց քո գործունեության շնորհիվ եղավ…
    Նիկոլ, եթե նույնիս պատկերացնեմ որ Նիկոլ Փաշինյանի գլխի հետ ինչ որ տարորինակ բան կատարվեց ու Նիկոլը հայտարարեց որ այլևս չի զբաղվելու քաղաքականությամբ ու նույնիսկ լրագրողուրյամբ, այ եթե նույնիսկ այդ անհնարինը պատկերացնեմ, միևնույն է այդ դեպքում էլ կմնամ իմ այն կարծիքին որ դրանք իրենց ձեռքում եղած ցանկացած հնարավորություն կոգտագործեն ու նույնիսկ այդ դեպքում քեզ կլռեցնեն. Թեքուզ հենց միայն վրեժի համար…

    Նիկոլ ջան հիշում ս, քեզ գրած նամակներիցս մեկում էլ գրել էի «դու այդպես վարվելւ իրավունք չունես, հանուն Հայաստանի Հանրապետության վաղվա օրվան իրավունք չունես» հիմա էլ եմ նույն կարծիքին, որտեվ եթե գնացիր բանտ, դա մի կարճ ժամանակ, ակտիվիստների մի որոշակի հատվածին իրոք ոգևորելու է, բայց քեզ լռեցնելով նրանք շատ շատերին հիասթափեցնելու են…

    ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆԸ ԿԵՆԴԱՆԻ ՀԵՐՈՍՆԵՐ ԵՆ ՀԱՐԿԱՎՈՐ

  59. Սուրեն
    Հունիս 25th, 2009 at 20:49 | #59

    @Վահագն Ղուկասյան
    Վահագն ջան, բա մենք ինչի՞ համար ենք: Մեզնից շատ բան է կախված: Էս ավազակապետերը պիտի իմանան, որ եթե Նիկոլին բան պատահի, նրանք մեր ձեռից չեն պրծնի:
    Ես պատկերացնում եմ, թե Նիկոլի դատերին ինչքան մարդ ա գնալու: Գնալու ենք կանգնենք Նիկոլի թիկունքին:

  60. sergik
    Հունիս 25th, 2009 at 21:52 | #60

    es bolort lrecneluc u chesoqacneluc eq xosum,hajeri cexaspanutyan ardjunqum menq taracqner korcrinq,minchder hreaneri depqum verchinners verchapes stacan darerov etqan erasac hajreniq@,chishta turqeri u germanacineri mijev qaxaqakrtutyan hskajakan tarberutun ka,acain em vor mer ishxanutyunner@ gishatichi hogebanutyun unen,baic gishatichneri kendanakan bnasdnerum el ka vaxi bnasd@

  61. sergik
    Հունիս 25th, 2009 at 21:59 | #61

    knereq textis mejtexi hatvac@ jnjel ei,mshakum ei,patahabar granceq@ sexmeci tenc animast stacvec,amen depqum usum em asem husaxabel mardun petq chi

  62. Sramit
    Հունիս 25th, 2009 at 22:44 | #62

    Նիկո՞լ, հիմա էս համաներու՞մ էր, թե քեզ ու Խաչատուր Սուքիասյանին հասցեագրված կզարանի պուտյովկա:

  63. Արմեն
    Հունիս 25th, 2009 at 22:50 | #63

    Նիկոլ ջան, բարեւ, լավ ես, որ էդպիսի որոշում ես կայացրել: Դա արդեն հասկանալի է:
    Գեղամին` Վանո Սիրադեղյանին արդեն մենակ հիշում են, նա կա, չկա, չգիտեմ, մենակ հիշում են, որպես անցածի, իսկ ինչքն մեզ պետք կգար, թեեւ քո խոսքերի մեջ, ուղիղ ասած, պրովակացիա տեսա, ճիշտ չես, շարման հետ ինչ որ հարցերում համաձայն ես թե չէ, քո խնդիրն է, բայց մի լուրջ կտոր որ գրել ես, մեղմ ասա,, սադրանք է: Ինչ է նշանակում ջահելները գնան զոհվեն, էս ինչ ասեցիր, հաշիվ տվեցիր քեզ, որ էդ օրինակը բերեցիր? Էդ ով է ջահել-ջուհուլների ուղղարկել զոհվելու, վոնց որ դու ես գրում?
    Շարուժումը հենց նրանով է ուժեղ, որ վախը կոտրվեց, վախենալը կոտրվեց, հիմա ինչ վախենալուց ես խոսում?
    Նիկոլ ջան, ես գիտեմ, որ դու հիմա պահը գնհատում էս ու հաշվարկ էս անում նպատակահարմարության ու ոչ-ի մեջ, քո որոշումն է, ոչ մեկ իրավունք չունի պնդել քո վերադարձը, բայց կարծում եմ բոլորն էլ կվողջունեն քո ցանկացած որոշում, իսկ ովքեր որ պետք է քո վերադարձը, քո ապահովությունը, քո դատական եւ այլ հարցերը հոգան, անպայման ու ամենայն պատասխանատվությամբ դա կարվի, առանց կասկածի… նորից եմ ասում, կողջունենք քօ ցանկացած որոշումը:

  64. armencho
    Հունիս 26th, 2009 at 00:12 | #64

    Qo sramtutyuny qez pahi,estegh kzogh tgha chka..Gegham du vax u panika es qarozum..Nikolin ban chi patahi,bayc qez ov asec vor mernoghnery Nikolic vat tgherq ein..Meky im dzerqeri vraya merel ,xndrum er vor phrkenq..Nikoly kara hraparakav nereghutyun xndri Serjic u gna ira tun tolma utelu..e heto?

  65. Mery
    Հունիս 26th, 2009 at 00:43 | #65

    Mlehin asem vor hamadzayn em qez het “Analisisi” arumov, bayc hamanermamb “Go f…f-@” taracvum e ed Sramit kochvaci vra el.

  66. gegam
    Հունիս 26th, 2009 at 01:02 | #66

    Արմենչոյին և Արմենին:
    Ես էի գրել, որ են հին լավ տղերքը արդեն չկան:
    Բայց ես քննարկել էի ոչ թե լավ կամ վատ տղայի հարցը, այլ իր սկզբունքայնությամբ և գործունեությամբ արդեն ճանաչման հասած Նիկոլի և մեր մնացած բոլոր շարքայինների հարաբերակցության հարցը: Երևի հազարները կան Նիկոլից լավ տղա, բայց նրանցից ոչ մեկը Նիկոլ չի: Եթե Ձեր համար ամեն լավ տղա Նիկոլ է, ապա ես բան չունեմ ասելու:
    Մարդկային հասարակության ամենատարրական պահանջն է, ապահովել իր լիդերների անվտանգությունը: Ցանկացած երկիր պարտավոր է իր ղեկավարներին պաշտպանելու: Հայաստանում նույնիսկ ամեն մի հանցագործ զինված շքախմբով է ման գալիս:Ընդիմությունն էլ պարտավոր է իր լիդերին պաշտպանելու: Եթե դուք արդեն զինված խմբեր ունեք, ինձանից հազար ներողություն Ձեզ, բայց եթե դա միայն հոխորտանք է, ապա լավ չի:
    Իմ գրածը գլխիվայր շուռ տալով ինձ ինչում ասես արդեն մեղադրում եք: Չեմ նեղանում, մեզանում ընդունված կարգ է,-խոսքը ուժ ունի, գործը և ծրագրավորված քայլերը- հեչ:

  67. ազատության վաշտ
    Հունիս 26th, 2009 at 02:32 | #67

    Եթե Նիկոլին մի բան պատահի հանդես կգանք հայտարարությամբ: Մինչև հիմա հանդես չենք եկել մնալով հավատարիմ Շարժմանը պասիֆիստ ընթացքին- բայց էս դեպքում հարցը այլ կերպ ենք լուծելու: Հատիկ հատիկ վրեժխնդիր ենք լինելու - ներքեվից մինչև վերև: Ձեռնոցը նետողը դուք եք: Ու վերջում դուք եք սրբիչը նետելու, դա հաստատ իմացեք: Ծնկաչոք խնդրելու եք իսկ մենք որոշելու ենք ներենք թե մռութներդ ցխենք: Սա նկատի ունեցեք ու Նիկոլի որոշած ուղուն հանկարծ չխարնվեք:
    Գիտեմ կարդում եք դրա համար այստեղ ենք գրում:

  68. Հունիս 26th, 2009 at 03:18 | #68

    sergik :
    es bolort lrecneluc u chesoqacneluc eq xosum……..

    Չէ, եղբայր, ոչ թե լրեցնելու ու չեզոքացնելու մասին ենք խոսում, այլ լրեցնողների ու չեզոքացնողների մասին…

    sergik :
    … mer ishxanutyunner@ gishatichi hogebanutyun unen, baic gishatichneri kendanakan bnasdnerum el ka vaxi bnasd@

    Համաձայն չեմ քո հետ, դրանք մեր իշխանությունները չե´ն… Իսկ այ որ դրանց մեջ էլ գիշատիչների նման վախի բնազդ կա, դրանում միանշանակ համաձայն եմ: Իսկ վտանգավորը հենց այդ անասունների վախի բնազդն է, վախ` իրենց թալանածը կորցնելու, վախ` թափած արյունների համար պատասխան տալու…
    Հիմա ո՞վ է կասկածում, որ մինչև «Հոկտեմբերի 27»-ը դրանք վախենում, սարսափում էին Վազգեն Սարգսյանից… Հիմա ո՞ւմ համար պարզ չի, որ դրանք սարսափում էին ժողովրդի հավաքական կամքից ու հենց դրա համար Վազգենի հետ Կարեն Դեմիրճյանին էլ սպանեցին, որովհետև նա մեկ օրում կարող էր ամբողջ ազգին ոտքի հանել…

    Դրանք սարսափում են Նիկոլից…

  69. Հունիս 26th, 2009 at 03:34 | #69

    Սուրեն :
    @Վահագն Ղուկասյան
    Վահագն ջան, բա մենք ինչի՞ համար ենք: Մեզնից շատ բան է կախված: Էս ավազակապետերը պիտի իմանան, որ եթե Նիկոլին բան պատահի, նրանք մեր ձեռից չեն պրծնի:
    Ես պատկերացնում եմ, թե Նիկոլի դատերին ինչքան մարդ ա գնալու: Գնալու ենք կանգնենք Նիկոլի թիկունքին:

    Սուրեն ջան, թե ինչկան ժողովուրդ կգա Նիկոլի դատին, ես էլ շատ լավ պատկերացնում եմ, որ այդ դատին թե իրավական ու թե քաղաքական հաղթանակը մերն է լինելու, դրանում էլ չեմ կասկածում, բայց նաև կասկած չունեմ որ մացոներն ու կոյրունփիլոյանները սպիտակ թուղթը բռնելու են ձեռքներին ու ասելու որ դա սև է…
    Բայց իմ մտահոգությունը դա չի, այլ այն ինչը վերևում մեծատառերով եմ գրել`
    ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆԸ ԿԵՆԴԱՆԻ ՀԵՐՈՍՆԵՐ ԵՆ ՀԱՐԿԱՎՈՐ.
    Սուրեն ջան, բայղուշություն չենք անում, այլ անհանգստանում: Նորից կրկնեմ` անհանգստանում, անհանգստանում ոչ թե մեր սիրելի ընկեր Նիկոլ համար, այլ մեր սիրելի երկրի` Հայաստանի Հանրապետության համար…
    ԳԵՆԵՐԱԼՆԵՐԻՆ ԱՌԱՋԻՆ ԳԻԾ ՉԵՆ ՈՒՂԱՐԿՈՒՄ, որովհետև նրանց ընկնելու դեպքում թիկունքում խուշապ է սկսվում, իսկ երբ գեներալն է թիկունքում լինում, զինվոր ետ շրջվելու մասին երբեք չի մտածում
    կներես թեման չեմ փորձի

  70. Հունիս 26th, 2009 at 03:45 | #70

    Արմեն :

    Գեղամին` Վանո Սիրադեղյանին արդեն մենակ հիշում են, նա կա, չկա, չգիտեմ, մենակ հիշում են, որպես անցածի…

    Արեմն, խորհուրդ կտամ քեզ ուշադիր կարդա Վանո Սիրադեղյանի գրածներն ու հարցազրույցները, շաաաաաատ ուշադիր կարդա, ու հետո անմիջապես վերապրիր ՀՀ-ում վերջին 2-2,5 տարիներին տեղի ունեցող քաղաքականությանը, դրա դինամիկային, հետո հուսով եմ հարցիդ չիմացածդ պատասխանը գտնես ու ամբաղզ զամբաղ չես դուրս տա…

  71. Հունիս 26th, 2009 at 04:16 | #71

    Սուրեն :
    @Վահագն Ղուկասյան
    Վահագն ջան, բա մենք ինչի՞ համար ենք: Մեզնից շատ բան է կախված: Էս ավազակապետերը պիտի իմանան, որ եթե Նիկոլին բան պատահի, նրանք մեր ձեռից չեն պրծնի:

    Սուրեն ջան կներես, բայց չեմ կարող այս հարց չտալ` Ի՞նչ ենք անելու որ դրանք մեր ջեռքից չպրծնեն, և եթե այսօր կա այդ ուժը, այդ դեպքում ինչի՞ ենք սպասում որ Նիկոլի հետ որևէ բան պատահի նոր միայն ճզմենք…
    Մարտի 1-ին դրանք Նիկոլի նման 8 նվիրյալ հայորդու սպանեցին…
    Եթե գրածս վերջին տողի հետ համամիտ չես, սիրով կլսեմ քո կարծիքը.

    Հ.Գ. Ի դեպ նմանատիպ կարծիք հայտնել ես եմ հայտնել, երբ որոշեցին Շանթին հոգեբուժարան տեղափոխել: ՏԵՍ` «ԹԱԹՆԵՐԴ ՀԵՌՈՒ ՏԱԵՔ ՇԱՆԹԻՑ»): Բայց Նիկոլի դեպքում հարցը ուրիշ է…
    Ինչ վերաբերվում է Նիկոլի դեպքում, նորից կրկնեմ` կոնկրետ ինքս դեմ եմ, որովհետև…
    Լավ սպասեք ուրիշ ձևով բացատրվեմ, կամ ավելի շիշտ մի հարց տամ: Ու առաջարկում ամեն մեկս այդ հարցը ինքներս մեզ տանք ու պատասխանը այստեղ գրենք:
    Նիկոլի նման նվիրյալ հայորդիներ Հայաստանում շատ ունենք (անձամբ ինքս դրանում կասկած չունեմ: Իսկ այ, ի՞նչ եք կարծում քան մարդ մեր ակտիվիստներից (ղեկավար կազմն էլ հետը,եմ առանց երկար բարակ գրելու կոնկրետ Եկեք սկ Թե ինչ կարող ենք անել, ես էլ այդ մասին քո ու մեր մյուս նվիրյալների նման շատ եմ մտածել ու մտածում: Ելքերի մասին էլ ընկերներիս հետ գրում զրուցում քննարկում եմ (կներես հրապարակավ չեմ ասի թե ինչպես եմ տեսնում ելքը: Չեմ ասի, որովհետև կստացվի` ձենս տաք տեղից է գալիս)է

  72. Հունիս 26th, 2009 at 04:19 | #72

    Կներեք, վերևում գրածս ավարտել եմ` Նիկոլի դեպքում հարցը ուրիշ է… մնացածը խնդրում եմ խոտան համարեք

  73. armencho
    Հունիս 26th, 2009 at 09:37 | #73

    Gegham jan,Nikoly iharke riskia dimum,bayc yerevi anxusapheli riski..thsnamun handznvely haghthanak chi berum,bayc de thaqnvely nuynpes..

  74. Mleh
    Հունիս 26th, 2009 at 11:38 | #74

    “եթե Նիկոլին բան պատահի, նրանք մեր ձեռից չեն պրծնի”: Souren, Yerkrum “Hoktember 27″ ou “Marti 1″-i nman ashkharhasasan Voghbergutyunner yeghan, nranq qo (im yev es “azg”-i) dzerqic hangist prdzan, our mnac te chprdznen yete Nikol@ gna ou handznvi ateli tshnamoum. Ayo` tshnamoum, nerqin, anoghoq ou hayaspan. Ban ouneyir anelou` aneyir, “Hoktember 28″-i aravotyan kam Martii 1-i vaghordaynin. Aynpes vor hokhortalou che, Souren jan, ay tsavt tanem hamakhoh jan.

  75. Mleh
    Հունիս 26th, 2009 at 11:55 | #75

    @Սուրեն
    Es nerqin Tourqeri` kochvor melikbarkhoudarneri, serzhantakan bashibozoukneri ou dashnak yeghpayraspan nayirihounanyanakan “scaout”neri het petq e varvel miyayn irents methodnerov. Dran hayastanum miyayn Vanon er tirapetum. Ou parq Astdzo, hazar parq, voghch ou arogh e ays arevi tak. Levon Zourabyani ou Arman Mousinyani qaghaqakrtvadz barekrtutyamb voch mi artyunqi ches hasni es martakerneri het dimakayutyan artyunqum. Zhoghovrtavarakan yerkrum ches aprum vor datavarutyunnerov ou iravakan janaparhov “dzeritst chprdznen”. Ouremn Vanon el togh gnar handznver hayanoun martakernerin vorpes “Avetis Harutyunyan” “sparvelouts” heto? Qo kardziqov kentani ktoghneyin? Vanoyi kam Nikoli nman Hayastan Petutyan ansheghoren nvirvadz aspetner@ voch Jehangiryani, voch el Hakob Hakobyani tramachapi ou martkayin voraki en, vor degeroumnerits (regimi het hamagordzaktselouts` “27″-i gordz anteghelouts kam RK-i ogtin sapragloukhneri ognutyamb @ntrutyunner keghdzelouts, yevln.) heto veradarnan parakh. Mtadzir dra masin. Nikolin chen nerelou Varpetiani bnoroshadz “Kanach Vishap”-@, irents Cobranerov ou Narimanovnerov handerts kapiki vorr@ mttsnelou ou maskhara anelou hamar…

  76. Mleh
    Հունիս 26th, 2009 at 11:59 | #76

    @Սուրեն
    Norits em qez zgoushatsnum` Nikolin chen nerelou adrbejani komkousi bjer@, irents tsmrour dzaghrelou ou 5-parayanots maskhara anelou hamar. Inchpes cheyin neri miyayn Levonin ou Vanoyin. Miyayn. Manavand` Vanoyin, oum karotel em sarsapeli kerpov.

  77. Mleh
    Հունիս 26th, 2009 at 12:10 | #77

    @ազատության վաշտ
    Himar-himar dours mi tour` “Hoktember 27″-i “Vrizharouneri” medzaberan troutsikn es hishetsnum. Qez el em asoum, ay “bigmouth”-porotakhos - ban ouneyir aselou “Hoktember 27″-in Hayots Petakanutyun@ glkhatvets, en vakht aseyir. “mek-mek”… bah, bah, ba~~~h… “Marti 1-i” hajort or@ aseyir, vor oughigh nshanarutyamb HYE khaghagh tsoutsararner vorsatsadz RK-n ch@hastsner ir Levon lakot@ (meghq anounin) psaker Sirouhou het, 3 tonna vart nermoudzelov Hollandiayaic.

  78. MERY
    Հունիս 26th, 2009 at 12:31 | #78

    Es arajarkutyun unem “azatutyan vashtin” ; ete iskapes karox eq, skseq aysor, vor Nikoli durs galuc heto joxovurd@ hangist lini!

  79. Սուրեն
    Հունիս 26th, 2009 at 13:20 | #79

    Ժողովուրդ ջան, ես չասացի, որ մենք պիտի սպասենք, որ Նիկոլին բան պատահի /Աստված չանի/, որ սկսենք շարժվել: Ես ասացի, որ մենք պետք է ամեն րոպե ամեն ինչ անենք, ՈՐ ՍՐԱՆՔ ԻՄԱՆԱՆ, ՈՐ ԵԹԵ ՆԻԿՈԼԻՆ ՄԻ ԲԱՆ ՊԱՏԱՀԻ /Աստված չանի/, ՍՐԱՆՔ ՄԵՐ ՁԵՌԻՑ ՉԵՆ ՊՐԾՆԻ: Դա աշխատանք է, որ պիտի արվի ամեն վայրկյան:

    Այս կայքի ստեղծման օրից Նիկոլին շատ են հարցրել, թե երբ է դուրս գալու ընդհատակից: Ես նման հարց նրան երբեք չեմ տվել, մտածելով, որ դա նրա որոշելու հարցն է: Հիմա նա այդպիսի որոշում է կայացրել, և ես ուղղակի խոսում եմ, թե մենք ինչ պիտի անենք այս պարագայում: Հիմա էլ Նիկոլը ինչ որոշի, ես կողջունեմ /նույնիսկ եթե ետ կանգնի իր որոշումից/:

    ՆԻԿՈԼ ՋԱՆ, ՏԵՍՆՈՒՄ ԵՍ ՉԷ՞ ՔԵԶ ԻՆՉՔԱՆ ԵՆՔ ՍԻՐՈՒՄ, ԻՆՉՔԱՆ ԵՆՔ ՔՈ ՄԱՍԻՆ ՄՏԱԾՈՒՄ: ԼԱՎ ԵՂԻ, ՑԱՎԴ ՏԱՆԵՄ:

  80. Սուրեն
    Հունիս 26th, 2009 at 13:24 | #80

    Mleh :
    @Սուրեն
    Norits em qez zgoushatsnum` Nikolin chen nerelou adrbejani komkousi bjer@, irents tsmrour dzaghrelou ou 5-parayanots maskhara anelou hamar.

    Ինձ ինչի՞ համար ես զգուշացնում: Ե՞ս եմ Նիկոլին համոզել, որ դուրս գա:

  81. Սուրեն
    Հունիս 26th, 2009 at 13:32 | #81

    Նիկոլ ջան, մի խոսքով, մենք քեզ սիրում ու հարգում ենք: Եթե մնաս ընդհատակում, մենք միևնույն է քո կողքին ենք: Եթե դուրս գաս, մենք կրկնակի, եռակի, քառակի քո կողքին ենք:
    Ես քեզ շատ-շատ-շատ եմ գնահատում և գիտեմ, որ դու միշտ էլ քաջ ես եղել, չես վախեցել բորենիներից և դրա համար այսօր ունես այն հարգանքը, որ ունես:

    Քո դուրս գալու լուրը շատ հակասական կարծիքներ է առաջացրել: Այդպես էլ պիտի լիներ: Քո կալիբրի, քո մասշտաբի մարդու արած քայլերը հենց այսպիսի հնչեղություն էլ պիտի ունենային:
    Աստված քեզ պահապան, քո ընտանիքի հետ միասին:

  82. HAYUHI
    Հունիս 26th, 2009 at 13:56 | #82

    SIRELI NIKOL
    KEZ SIRUM E AMBOXJ HAY JOXOVURDE:
    NUYNISK SERJAKANNERE:
    ISK GITES INCHU?
    VOROVHETEV XELACI ES EV HNARAMIT:
    EV KEZ JOXOVURDE KRCKOV E PASHTPANELU AYS TAKANKNERIC:
    VOROSHUMD ARDAR E:
    MENK SPASUM ENK KEZ:

  83. Mleh
    Հունիս 26th, 2009 at 14:40 | #83

    @Սուրեն
    Souren jam, “zgoushatsnel@” teghin chem ogtagordzel ays paragayum. Kneres, yete viravorakan tvats. Dou lourj, chapazants lourj ou hayrenaser mart es yerevum. Oughaki mnum em ayn kardziqin, vor nman inqnazohaberutyun, hatsadoul, yevln. jisht dzever chen es ahabekichneri dem payqarelou hamar. Yeghoung ounes` gloukht qori. Yes el em mianum qez` togh Ter Աստված Nikolin ou @ntaniqin lini պահապան.

  84. Mleh
    Հունիս 26th, 2009 at 14:47 | #84

    @MERY
    Sireli Mary, dzer anoun@ grvum e inchpes grel em: MARY - Astvadzamor anounn e, Virgin Mary` Sourp Kouys. Isk “merry” nshanakum e ourakh, zvart.

  85. Սուրեն
    Հունիս 26th, 2009 at 15:10 | #85

    @Mleh
    Նիկոլը այս ահաբեկիչների դեմ էր պայքարում նաև Համաժողովրդական Շարժման ձևավորումից առաջ, Տեր-Պետրոսյանի վերադարձից առաջ: Նստացույց էր անում, երթ էր անում, 50-հոգանոց հանրահավաք էր անում իր ընկերնորի հետ: Նա գիտի, ինչ է պայքարը:
    Mleh ջան, ես տեսնում եմ, որ դու իրոք անհանգստացած ես Նիկոլի ճակատագրով: Նիկոլը մեր ամենագլխավոր պայքարողներից է, Շարժման շարժիչ ուժն է, և մենք պետք է անպայման նրա կողքին լինենք այս դժվար պահին:
    Գայլից վախեցողը անտառ չի գնա: Նիկոլը ոչ գայլերից է վախենում, ոչ էլ բորենիներից /իսկ բորենիները ավելի վտանգավոր են/:
    Եթե միասին լինենք, ամեն ինչի կհասնենք:
    Պայքար, պայքար մինչև վերջ:

  86. Mery
    Հունիս 26th, 2009 at 22:45 | #86

    Sireli Mleh, im anun@ 2rd tarberakov e-urax-zvart!Paster el kan!

  87. Mleh
    Հունիս 27th, 2009 at 11:14 | #87

    @Mery
    Shat ourakh em dzez hamar, sireli hayrenaktsouhis. Misht aytpes mnaq` Merry-merry!

  88. greg
    Հունիս 28th, 2009 at 02:54 | #88

    Nikol jan es gtnum em vor endhatakiz durs gale ev gnal ays zirki kloünnerin handznvele jisht qayl che, du endhatak mnalov aveli shat es petk
    PAYQAR PAYQAR MINCHEV VERJ

  1. No trackbacks yet.