> ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ > ՉՈՐՍ ԸՆՏՐԱԿԱՆ ԲԼԵՖՆԵՐ

ՉՈՐՍ ԸՆՏՐԱԿԱՆ ԲԼԵՖՆԵՐ

«Արժանապատիվ ապարանցին...»Երեւանի քաղաքապետի ընտրությունների այս շրջանում գործի դրվեցին մի քանի բլեֆներ, որոնց մի մասը աշխատեց, մի մասը չաշխատեց, մի մասը ընթացքի մեջ է, իսկ մյուս մասն էլ վերջնականապես կորցրեց իմաստը։ Հիմա կանդրադառնանք այդ բլեֆներից առավել ուշագրավներին։

բլեֆ թիվ 1

Երեւանյան ընտրությունների քվեարկության օրը ընտրակեղծիքների մասին ահազանգերը հընթացս սկսեցին կենտրոնանալ մեկ տեղում։ Այսինքն` մի ինչ-որ պահի հանրությունը ընտրակեղծիքների մասին ահազանգ էր ստանում հիմնականում միայն Մալաթիա-Սեբաստիա համայնքից, որտեղ կեղծիքների մեքենան աշխատեցնում էր անձամբ Լֆիկ Սամո անունով հայտնի Սամվել Ալեքսանյանը։ Այդ տեղատարափ ահազանգերի արդյունքում լրագրողական, դիտորդական հիմնական ուժերը, հանրային ուշադրությունը հընթացս կենտրոնացան հենց Մալաթիա-Սեբաստիա համայնքը ընդգրկող թիվ 8 ընտրատարածքում։ Եւ ստացվեց այնպես, որ Սամոյի քրտնաջան աշխատանքի արդյունքում Երեւանի մնացած համայնքների ընտրակեղծարարները ազատվեցին իրենց հսկող հիմնական ուժերից, որոնք հավաքվեցին Մալաթիայից հնչող աղմուկ-աղաղակի վրա։ Ըստ այդմ` մնացած համայնքների ընտրակեղծարարները շատ ավելի հանգիստ կատարեցին իրենց գործը։ Բայց այսքանով տեղի ունեցած բլեֆի հաջողությունը չի սահմանափակվում։ Կեղծիքների մասին խոսակցությունները այսօր էլ հիմնականում պտտվում են թիվ 8 ընտրատարածքի շուրջ, եւ ենթագիտակցական տպավորություն է ստեղծվում, թե մնացած տեղերում ամեն ինչ նորմալ է եղել։ Եւ հենց սա է տեղի ունեցած բլեֆի վերջնական նպատակը։ Այսօր էլ դատախազությունը իբր գործեր է հարուցում, իբր ընտրակեղծիք է բացահայտում, եւ այդ ամենը կատարվում է թիվ 8 ընտրատարածքի շուրջ։ Ընդ որում, կարելի է ենթադրել, որ «բացահայտված» ընտրակեղծիքը նախապես պլանավորվել է հենց «բացահայտվելու» համար։ Թե չէ` ո՞ր մի տխմարի մտքով կանցներ քսերոքս արած քվեաթերթիկ լցնել քվեատուփի մեջ, այն դեպքում, երբ լրիվ «օրինական», կնքված, ստորագրված, քվեարկված քվեաթերթիկները ոտքի հետ էին գնում։ Եւ ի դեպ, հանրության ուշադրությունը Մալաթիա-Սեբաստիայի վրա էր կենտրոնացել դեռ ընտրություններից առաջ, երբ բացահայտվեց, թե ինչպես է ԸԸՀ «Ժառանգության» անդամը հանձնաժողովի իր տեղերը ծախել հանրապետականներին։ Հիմա կարելի է համոզված պնդել, որ սա իշխանությունների պլանավորած «շեղող մանյովր էր», որի նպատակը մեկն է. արձանագրել, որ ընտրակեղծիքներ եղել են, բայց միայն առանձին ընտրատարածքի առանձին ընտրատեղամասերում, իրականացված` առանձին անձանց կողմից։ Եւ եթե թիվ 8 ընտրատարածքում ընտրությունների արդյունքներն անգամ անվավեր ճանաչվեն, դա ընդամենը «կավելացնի» Երեւանի ավագանու ընտրությունների լեգիտիմությունը։

բլեֆ թիվ 2

Զարմանալ կարելի է այն լրջության վրա, որով մեր թերթերը քննարկում են հետեւյալ հարցը. «Բարգավաճ Հայաստան» կուսակցությունը կհրաժարվի՞ ավագանու ընտրություններում իր ստացած մանդատներից։ Այսինքն` լո՞ւրջ ենք ընդունում, որ Հայաստանում գոյություն ունի «Բարգավաճ Հայաստան» անունով քաղաքական ուժ, քաղաքական կուսակցություն։ Եթե այս հարցադրումը տարօրինակ է թվում, պարզաբանեմ. ցանկացած պահի, երբ Սերժ Սարգսյանը կամ որեւէ իշխանություն ցանկանա, 24 ժամվա ընթացքում կկազմաքանդի այդ կուսակցությունը։ Սրա համար հարկավոր է մեկ ուչաստկովի ոստիկան, ԱԱԾ մեկ օպերլիազոր, մեկ հարկային տեսուչ, մեկ քննիչ եւ համապատասխան հանձնարարություն։ Իսկ քանի դեռ նման բան տեղի չի ունեցել, ընդամենը նշանակում է` այդ կուսակցությունը հարկավոր է Սերժ Սարգսյանին։ Դե, հիմա փորձեք պատկերացնել ԲՀԿ պատգամավորներին կամ այդ կուսակցության որեւէ անդամի ընդդիմադիրի դերում։ Սա ուղղակի լացացնելու չափ ծիծաղելի է։ Այսօր էլ ԲՀԿ ողջ խորհրդարանական խմբակցությունը գտնվում է նախագահական նստավայրի վերահսկողության տակ, ոմանք անգամ շաբաթը երկու զեկուցագիր են գրում համապատասխան մարմիններին։

Այնպես որ, ԲՀԿ մանդատները վայր դնելու մասին խոսակցությունները ընդամենը հերթական իշխանական բլեֆն են։ Եւ ի դեպ, ԲՀԿ-ՀՀԿ կացնահարումների եւ բախումների փաստը ամենեւին կասկածի տակ չի դնում ասվածը` մի պարզ պատճառով. նախընտրական շրջանում ՀՀԿ համամասնական ցուցակում ընդգրկված անձը սպանեց ՀՀԿ համամասնական ցուցակում ընդգրկված մեկ ուրիշ անձի։ Մի՞թե այս փաստից կարելի է եզրակացնել, որ ՀՀԿ խորհրդարանական խմբակցության մի թեւը վայր է դնելու իր մանդատները եւ պայքարելու է ընդդեմ սերժական իշխանության։ Ինչ վերաբերում է Ռոբերտ Քոչարյանին, վերջինս քաղաքականություն վերադառնալու միայն մեկ տարբերակ ունի` եթե դա ցանկանա Սերժ Սարգսյանը։ Տարօրինակ մարդիկ ենք. տասը տարի ապրում ենք այս իշխանության պայմաններում եւ չենք հասկացել, որ Ռ. Քոչարյանը բացարձակապես զրո է, ոչինչ` առանց ռեպրեսիվ լծակի։ Եւ եթե իրավիճակը դիտարկենք այս տեսակետից, հասկանալի կդառնա, որ Քոչարյանը իր այսօրվա քաղաքական հնարավորություններով ավելին չէ, քան, ասենք, Արտաշես Գեղամյանը։ Եւ հետագայում էլ կլինի այնքան, որքան կցանկանա գործող իշխանությունը։

բլեֆ թիվ 3

Շատերը այսօր էլ հարց են տալիս, թե ինչու Սերժ Սարգսյանը այսպես կոչված համաներման մասին հայտարարեց մայիսի 28-ին` Երեւանի քաղաքապետի ընտրություններից օրեր առաջ։ Եւ ինչո՞ւ ընտրություններից երկու օր հետո իր մոտ խորհրդակցություն հրավիրեց` ուժայիններին հանձնարարելով առաջարկություններ ներկայացնել «համաներման» մասին։ Այսօրինակ պահվածքի պատճառը շատ պարզ է. «համաներման» մասին խոսակցություններով Սերժ Սարգսյանը ընդամենը հույս ուներ Լեւոն Տեր-Պետրոսյանից եւ Հայ ազգային կոնգրեսից առավել մեղմ գնահատական կորզել Երեւանի ավագանու կեղծված ընտրությունների մասին։ Ինչպես մի անգամ նշել են Հայ ազգային կոնգրեսի ներկայացուցիչները, այս պարագայում էլ գործում է ահաբեկիչի հոգեբանությունը։ Քաղբանտարկյալներին որպես պատանդ պահելով` Սերժ Սարգսյանը փորձում է Հայ ազգային կոնգրեսին ստիպել հրաժարվել հետագա պայքարից։ Նման պրիմիտիվ խաղերը, սակայն, չեն կարող արդյունք տալ։ Համենայնդեպս` ոչ Լեւոն Տեր-Պետրոսյանի պարագայում։ Քաղբանտարկյալներն ազատ արձակվեն` պայքարը շարունակվելու է, քաղբանտարկյալներն ազատ չարձակվեն` պայքարը շարունակվելու է առավելեւս։ Հիմա էլ Սերժ Սարգսյանը ձգում է, շարունակ ձգում է «համաներման» թեման` նույն նպատակով։ Եւ դժվար չէ կռահել, որ ներքաղաքական պայքարում Հայ ազգային կոնգրեսի դիրքորոշման կոշտացումը իշխանական ռազմիկզոհրաբյանները շուտով կմեկնաբանեն` ասելով, որ ընդդիմությունը չի ցանկանում երկխոսություն, ընդդիմությունը չի ցանկանում քաղբանտարկյալների ազատ արձակում։ Նման հնարավոր մեկնաբանությունները, սակայն, Լեւոն Տեր-Պետրոսյանը կանխել է դեռ էն գլխից. 2008-ի հոկտեմբերի 17-ից մինչեւ 2009-ի մայիսի 31-ը իշխանությունը ուներ բացառիկ հնարավորություն` լուծելու այդ հարցերը` ազատ արձակել քաղբանտարկյալներին եւ երկխոսություն սկսել ներքաղաքական ճգնաժամի հաղթահարման շուրջ։

բլեֆ թիվ 4. պայթած բլեֆ

Խոսքը, անշուշտ, «Օրինաց երկիր» կուսակցության մասին է։ Անգամ բազմատրցակ լցոնումներից հետո իշխանությունը չկարողացավ այս կուսակցության համար ապահովել պատշաճ թվով ձայներ, եւ դժվար չէ կռահել, որ սա մարումն է ներքաղաքական կյանքի վերջին տարիների ամենախոշոր եւ ամենաանբարո բլեֆի։ Համենայնդեպս, եթե իշխանությունը ցանկանում է ներքաղաքական կյանքում պահպանել «Օրինաց երկիրը», դրա համար չափազանց մեծ ռեսուրսներ պետք է ծախսի, ինչի բիզնես-արդյունավետությունը խիստ կասկածելի է. այդքան գումարով կարելի է զրոյից նոր բլեֆ մոգոնել։ Բայց հիմա արդեն հասկանալի է, որ Արթուրիկ Բաղդասարյան - էգ չորքոտանի զույգը Հայաստանի երրորդ Հանրապետության պատմության մեջ կմնա որպես ամենաեղկելի եւ ամենագարշահոտ երեւույթ։

ՆԻԿՈԼ ՓԱՇԻՆՅԱՆ

Հունիսի 9, 2009

  • Print this article!
  • E-mail this story to a friend!
  • Facebook
  • TwitThis
  • Google
  • MySpace
  • Technorati
  • LinkedIn
  • del.icio.us
  • Digg
  • StumbleUpon
  • Tumblr

ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ , ,


  1. EdgarM
    Հունիս 9th, 2009 at 02:55 | #1

    Nikol jan mortum es, hatkapes verjin naxadasutyuny mah er——>Arthurik-eg chorqotani zuiq:))hima dra anunn el chdnenq qroj anunov?CICIK MARGUSH:))

  2. Levon
    Հունիս 9th, 2009 at 04:53 | #2

    Sireli nikol, isk nkateli chi ardyoq, vor zharangutyun@ gnum e axqi janaparhov.

  3. Վիշապ
    Հունիս 9th, 2009 at 11:24 | #3

    Նիկոլ, ամենագլխավորը չես ասում, որ այդ քո նշած բլեֆների արդյունքում ռեժիմը քվեարկողների 52% մասնակցություն գրանցեց։ Իսկ ընտություններին մասնակցել է լավագույն դեպքում դրա կեսը։ Հարցրու ընտրատեղամասերում ժողովրդի ակտիվության մասին, և քեզ կասեն։ Իսկ վերջինս նշանակում է, որ ՀԱԿ–ի ընտություններին բուռն մասնակցելու կոչը ուշադրության չարժանացավ։ Իսկ թե մարդիկ ինչու չգնացին քվեարկելու, մտածիր ինքդ։

  4. Markos
    Հունիս 9th, 2009 at 11:46 | #4

    Մարդիկ չգնացին քվերակելու, քանի որ Տեր_Պետրոսյանը և Շարժումը կորցրել են հասարակության հետ հաղորդկացվելու այն փոխադարձ կապը, որը կար 2008-ի ընտրությունների ժամանակ: Ամեն մի այսպիսի քայլերով Տեր-Պետրոսյանը միայն թուլանում է, սիկ Սերժիկն ուժեղանում: Օրերս Րաֆֆին հայտ ներկայացրեց գլխավորելու ընդդիմույունը, սակայն նա որպես քաղաքական գործիչ,մ իմ կարծիքով, բացարձակ զրո է: Տեր_պետրոսյանը պետք է ամսի 12-ին ինչ-որ նոր բան առաջարկի Հայաստանի հասարակությանը, գոնե նրա ակտիվ զանգվածին, հակառակ պարագայում քմծիծաղն ախքի և ռոբիկի նկատմամբ մեզ բոլորիս քիչ է հետաքրքրում: Երբեք հանդես մի եկեք ինչ-որ մեկին դեմ ըլլալով, այլ հենց ինչ-որ բանին կողմ, տանելով երկիրն ու հասարակությունը դեպի իրոք ՆՈՐԸ, դեպի ԲԵԿՈՒՄ: Տանք Տեր-Պետրոսյանին ևս մեկ շանս, այս անգամ վերջինը: Դա թող հասարակությունը որոշի արդեն:

  5. Հունիս 9th, 2009 at 13:45 | #5

    Hargeli Nikol,verlucakan@ iharke shat lavne,baycapsos ushacac.Mite HAK-i andamner@ kam du naxoroq cheiq mtacel ayd masin! Yes Arabkiri bnakich em,mer shenqum grancvac bayc Erevanum chaprox mardkanc cucak nerkayacreci HAK-i shtab[vor ayd dzayner@ urishner@ chogtagorcen] ev zgushacreci 8 teqanasi hamar,isk hima ,knerek-vorovhetev sirts cavume.

  6. Anonymous
    Հունիս 9th, 2009 at 19:18 | #6

    Nikol, ed hamanerumy vor lini u el qez chhetapnden, kgas che het?

  7. armencho
    Հունիս 9th, 2009 at 23:10 | #7

    chen gnacel qvearkelu, vorovhetev thulamit en u srika..yeghung unes, gluxd qori-esa ed mardkanc philisopayutyuny..

  8. armencho
    Հունիս 9th, 2009 at 23:14 | #8

    Nono jan,petakan represiv meqenaya gorcum,anhaty inch kara ani dra dem,karogha gites Remboner en ed mardik..

  9. Ashot K.
    Հունիս 10th, 2009 at 01:10 | #9

    @Markos
    Eli H1-akan qarozchutyun…
    Axr qaxaqakan payqary krkes che vor mi nor hamar anes u mardik gan. Hangist exir erb vor mtnenq vchrakan pul ayd hetaqrqrasernery noric kgan, bayc nranq chen karevory, ayl nranq ovqer misht hastatakam en ovqer payqary xorn en ynkalum. Ev erkrord Serzhy hima tuyl e qan erbeq, na apacucec vor vorpes naxagah ivichaki che yntrutyun anckacnel, isk pastahavaq xmbi pakumy, iroq husahat qayl er el chem asum Xarabaxi harci shurj ayn pakuxin vorum na haytnvel e ir “krutitneri” patcharov. Hesa havaqvelu en hamanaxagahox erkrneri naxagahnery, u shat hetaqrqir e, te Serjy vonc e “krutit” linelu Obamayi arjev. Ev errord, inch e patahel, vor Ter-Petrosyanin evs mek shans tanq, menq nran shansy tvel enq ev na shansic chi el zrkvel, vor noric tanq. Payqary sharunakvum e.

  10. EdgarM
    Հունիս 10th, 2009 at 02:49 | #10

    Indz zarmacnum a estex masnakic vorosh shpionneri hamarutyuny, pastoren ishxanutyunery es sit-ic el en mrsum ailapes anmakardak chpionner chein vardzi, uxxaki tkaramit shpionnner…Lav a namus unen es shpionnery, te che vor namusy kkorcnen qich kmna vor asen amen inchi mexavory Levonn e u Joxovurdy, xexch Serjikn inch ani…uzum e mi ban ani chen toxnum.Amot a azgi mej nman takaneri goyutyuny, sa HHK-i irakan demqn e

  11. Markos
    Հունիս 10th, 2009 at 06:41 | #11

    @Ashot K.
    Vchrakan pul mtnum einq 2008 amranay, heto xostacan tezh ashun, heto ekav marti 1-y - vchrakan hanrahavaq, heto vchrakan haytararvecin maisi 31-i yntrutyunnery hima eli xosum eq vchrakan pul mtneluc? Cheq hognel?
    Yes asum em: Serzhy mnalu evs 9 tari ayspes, hetoi ishxanutyuny poxancelu e ir pesa MIshikin u menq lriv knmanvenq ilhamlievakan erkrin. Ev amen inch mek bani patcharov - HAK-i ev Ter-Petrosyani vchrakanutyan bcakayutyan!

  12. Armen M.
    Հունիս 10th, 2009 at 09:07 | #12

    dashnakner@ ete amot unenayin- mi paranov kkaxvein(chorqotani egic qich dzayn stacan)..serj@ oek-in u hyd-in cuyc tvec iernc irakan dzayner@ u sastec @ndmisht,bhk-in el parz asvec vor ete arajnerum karum eiq sparnal HAK-in mianalov,hima arden gisher-cerek mta&eq inchpes hachoyanal serjin vor na hankar& ch-barkana….te che hajord isk or@ kunenanq tashkchineri mi me& banak dod gluxnerov.

  13. Armen M.
    Հունիս 10th, 2009 at 09:23 | #13

    aghvani tghaner@ vor grohum en @ntratara&qayin u “parzum” shateri nerkayutyamb vor park@ bacva& ev noric pakva& e…@ntratara&qayini gor&avarutyan matyanum grancum ka te che ayd masin????ete ka -kentronakanum ka te che ev ardzaganq inchpisin e eghel…??es chgitem garnikichi mot nkarchutyun@ inchpes e stacvum,bayc tatron@ hastat ir ban@ che…

  14. Anonymous
    Հունիս 10th, 2009 at 10:43 | #14

    @Ashot K.
    Աշոտ ջան։ Ընդդիմության սխալներից մեկը օբյեկտիվ չլինելն է։ Ու նաև զգացմունքային լինելն է։ Կամ էլ իրենց ու ժողովրդի աչքերին թոզ փչելու միջոցով ցանկալին իրականություն տեսնելն է։ «Սերժը հիմա թույլ է քան երբեք, որովհետև ի վիճակի չի նորմալ ընտրություն անցկացնել…» հա՞։ Այսինքն ինքը ուզում էր նորմալ ընտրություն անցկացնել, բայց էնքան թույլ էր որ չկարողացա՞վ։ :))))) Գուցե հակառա՞կը՝ Սերժը ուզում էր հանրապետական թեկնածուին անցկացնել ամեն գնով ու անցկացրեց, որովհետև ինքը ուժեղ է։ Ի՞նչ մանկական տրամաբանություն է, այսինքն դու ակամա Սերժին համարում ես ժողովրդավար նախագահ, եթե համարում ես ինքը թույլ է, որովհետև չկարողացավ ժողովրդավարական ընտրություններ անցկացնել։ Երևի ծանր է ընդունելը, որ ընդդիմությունը թույլ է, որովհետև չկարողացավ Ռեժիմին խանգարել իր թեկնածուին սղցնելով անցկացնելու գործում։ Օբյեկտիվ եղեք, ռեալ գնահատեք վիճակը, հակառակ դեպքում ինքներս մեզ խաբելով, մենակ հիասթափվում ենք ինքներս մեզնից։

  15. Վիշապ
    Հունիս 10th, 2009 at 10:44 | #15

    @Ashot K.
    Աշոտ ջան։ Ընդդիմության սխալներից մեկը օբյեկտիվ չլինելն է։ Ու նաև զգացմունքային լինելն է։ Կամ էլ իրենց ու ժողովրդի աչքերին թոզ փչելու միջոցով ցանկալին իրականություն տեսնելն է։ «Սերժը հիմա թույլ է քան երբեք, որովհետև ի վիճակի չի նորմալ ընտրություն անցկացնել…» հա՞։ Այսինքն ինքը ուզում էր նորմալ ընտրություն անցկացնել, բայց էնքան թույլ էր որ չկարողացա՞վ։ :))))) Գուցե հակառա՞կը՝ Սերժը ուզում էր հանրապետական թեկնածուին անցկացնել ամեն գնով ու անցկացրեց, որովհետև ինքը ուժեղ է։ Ի՞նչ մանկական տրամաբանություն է, այսինքն դու ակամա Սերժին համարում ես ժողովրդավար նախագահ, եթե համարում ես ինքը թույլ է, որովհետև չկարողացավ ժողովրդավարական ընտրություններ անցկացնել։ Երևի ծանր է ընդունելը, որ ընդդիմությունը թույլ է, որովհետև չկարողացավ Ռեժիմին խանգարել իր թեկնածուին սղցնելով անցկացնելու գործում։ Օբյեկտիվ եղեք, ռեալ գնահատեք վիճակը, հակառակ դեպքում ինքներս մեզ խաբելով, մենակ հիասթափվում ենք ինքներս մեզնից։

  16. Ashot K.
    Հունիս 10th, 2009 at 13:35 | #16

    2 Markos
    Isk ov asac vor vchrakan puler petq e mihat linen, mer payqary poxkapakcvac e shat u shat artaqin gorconneri het, ev dranq arhamarely inqnaxabeutyun klini, menq voch te petq e inqnamorac gnanq srman, ayl yntrenq harmar pah, isk dra hamar anhrazhesht e erkaratev u hamberatar payqari patrastakamutyun. U ete duq iroq uzum eq vor Serjy or araj herana, chpiti nran aydpisi nver matuceq husahatutyan ev hognacutyan tesqov (der 9 tari Serjy ishxanutyan klini). Isk gites erb Mishiky knsti 9 taruc - ete myusnern el sksen qo nman mtacel. Isk miguce du da es uzum? Hakarak depqum nranc jraxacin jur cheir lcni qo orinakov.

  17. Ashot K.
    Հունիս 10th, 2009 at 13:46 | #17

    @Վիշապ
    Yntrutyunnery kexcely pakasecrec Serji legitimutyuny, na tulacav, ayo tulacav, qani vor Levon Ter-Petrosyany haytararec, vor chi yndunelu nra kayacrac voch mi vchir, u vorpeszi nman haytararutyuny drsum merkaparanoc chhncher nran formal apacuycner ein petq, u da exav handzins yntrutyunneri. Hima mijazgayin hanrutyuny chi karox Levon Ter-Petrosyan-in mexadrel ishxanutynneri het chhamagorcakcelu mej. Isk arevmutqy mtacum e, mi guce Serjic azatvelu zhamanakn e, qani vor na aynqan nerqin legitimutyun chuni vor karoxana nersum pahpanel partadrvac paymanagrery. Hima kases vor Serjy erbeq el legitim chi exel hayastanum -ayo, chi unecel nerqin legitimutyun, bayc arevmutqy nran aratadzernoren shnorhum ein artaqin legitimutyamb, porcelov kompensacnel nerqin legitimutyan pakasy (dra vkayutyunn e henc Serji asacy(voch baraci) -Vorqan shat en qnnadatum indz nersum, aynqan shaten drsum indz yndunum). Hima arevnutqy mtacum e zrkel nran naev artaqin legitimutyunic qani vor giten vor hayastani zhoxovurdy, erbeq chi ynduni nra hayastani shaheric chbxox knqac paymanagrery. Karcum em hima parz e te inchu e Serjy hima shat tuyl.

  18. Սուրեն
    Հունիս 10th, 2009 at 14:11 | #18

    Սերժի ցանկացած քայլ, անգամ վերջին ընտրություններում իր տարած “բացարձակ հաղթանակը”, թուլացնում է նրա դիրքերը: Քաղաքականության մեջ ինչ-որ քայլ անելիս պետք է մի քիչ առաջ նայել, մտածել, թե ինչ հետևանքներ է ունենալու արածդ: Սերժը հիմա թշնամիներ ձեռք բերելու քաղաքականություն է վարում, իր համար շատ վտանգավոր քաղաքականություն: Հա, հանրապետականները “հաղթեցին”, մնացածին իրենց տեղը ցույց տվեցին, բայց իշխանական օղակը ավելի նեղացավ:

    Իսկ Րաֆֆիի ու դաշնակների շուռ գալը դեպի ընդդիմություն հնարավոր է, որ հերթական իշխանական ականը լինի: Խոսքս առաջին հերթին դաշնակների մասին է:

    Ամեն դեպքում` ՊԱՅՔԱՐ, ՊԱՅՔԱՐ ՄԻՆՉԵՎ ՎԵՐՋ: ՄԵՐ ՇԱՐԺՈՒՄՆ ԱՆԿԱՍԵԼԻ Է:

  19. seroj
    Հունիս 11th, 2009 at 03:29 | #19

    Քաղաքագետները նշում են ժողովրդավարության մոտ 30 պայման: Ըստ Դ: Կեմբերտի, դրանցից ամենակարևորն են 17-ը: Չգիտեմ թե մեզանում 30-ից քանիսն են առկա, բայց օրինակ էս 17-ամենակարևորներին մեզանում հանդիպածներ կան՞:
    1. Տնտեսական զարգացում ապահովող ինքնուրույն պետություն:
    2. Հակամենաշնորհային օրենսդրություն
    3. Իշխանության ճյուղերի տարանջատում
    4. Ազատ ընտրություններ -մեկ անձ-մեկ ձայնի իրավունքի ապահովմամբ:
    5. Զենք կրելու և ինքնապաշտպանական նպատակով օգտագործելու իրավունք
    6. Ընտրելու, ընտրվելու և ձայնին տեր կանգնելու հնարավորություն:
    7. Բավարար տեխնիկական առաջընթաց
    8. Մասսայական լրատվության անկախ միջոցներ:
    9. Ընտրված անձանց ծառայության ժամկետների և վեընտրության սահմանափակում:
    10. Իրազեկված հասարակություն
    11. Բողոքակրոնական գաղափարախոսություն:
    12. Ազատ շուկայական հարաբերություններ
    13. Շահ հետապնդող խմբերի քաղաքականությանը միջամտելու օրենսդրական սահմանափակում
    14. Խոսքի ազատություն:
    15. Կուլտուրապես քիչ թե շատ համասեռ հասարակություն
    16. Մարդու իրավունքների առաջնայնություն:
    17. Հասարակական խմբերի մեջ միավորվելու ազատություն:
    Իհարկե մեր շարժումն անկասելի է:ՀԱՌԱՋ~~~~~~~~~~~~~

  20. Վիշապ
    Հունիս 11th, 2009 at 21:44 | #20

    Իմ կարծիքով ոչ մի իրատեսական, պրագմատիկ հիմնավորում չբերեցիք, թե ինչու է Սերժի դիրքերը թուլացել։ Էդ լեգիտիմություն կոչվածը կերևար, կզռար, եթե ժողովուրդը ընտրություներից հետո փոքր–ինչ ըմբոստության նշաններ ցույց տար։ Իսկ իրականում ունեցանք Տեր–Պետրոսյանի հայտարարություն, որ ինքը(!!!) չի ընդունելու Սերժի վճիռները, և ունեցանք փոքրիկ հանրահավաքիկ, որը նույնսիկ ցույց էլ չէր։ Հաջորդ հանրահավաքը այսինչ օրը՝ ոնց միշտ։ Իսկ Սերժի ոչ լեգիտիմ լինելը նրա համար սպառնալիք չի, քանի դեռ ժողովուրդը չի ըմբոստանում։ Իրականում ՀԱԿ–ը պիտի խիստ անհանգստանա ու մտահոգվի, որ այս ժողովուրդը աննախադեպ պասիվություն ցուցաբերեց ընտրություններին։ Դա նշանակում է, որ ընդդիմությունը Հայաստանում կորցնում է միակ ունեցած լծակը՝ ժողովրդին։ Ժողովուրդը ընտրություններին ցույց տվեց որ թքած ունի սաղի վրա, այդպիսով չարդարացնելով ՀԱԿ–ի հաշվարկները։ Իսկ Դաշնակները ոչմիբան են, որ նրանց ընդդիմություն դառնալուց Սերժը անհանգստանա։ Ժառանգությունն էլ երևելի ուժ չի։ ՀԱԿ–ն էր կարողանում ժողովուրդ հավաքել, բայց արդեն էլ այդքան չի կարողանա, քանզի ՀԱԿ–ը ժողովրդի պետենցիալը ոչ թե կուտակեց ու ժամանակին օգտագործեց ու շարունակ պահեց ակտիվ, այլ ընդհակառակը՝ ցրեց։ Այդ ժողովրդի մի մասնիկն էլ ես եմ։ Այլևս շարժառիթ չեմ տեսնում մասնակցելու առաջիկա հանրահավանքերին։ Զուրաբյանի ասած ակտիվ գործողությունների շարքը որ վաղը պիտի ներկայացնեն, ուշացած քայլ է։ Եվրոպացիներին ու Ռուսաստանի Սերժի պես թույլիկ նախագահը, որի դեմ սակայն սեփական ժողովուրդը չի ըմբոստանում, լավ էլ ձեռ է տալիս։ Նրանք թքած ունեն մեզ վրա, մանավանդ որ ինքներս մեզ վրա թքած ունենք։ Ժողովուրդը բթանում է ու կորցնում զգոնությունը օր օրի, ժամ առ ժամ, քանզի կերակրվում է իշխանական եթերով, իսկ Տեր–Պետրոսյանի հանրահավաքներում միայն ճառեր լսելով մարդիկ հոգնում և ձանձրանում են։ Այդպես էլ զորքն է պատերազմի դաշտում. Երկարատև պարապ մնալուց զորքը բարոյազրկվում ու թուլանում է, դրա համար գոնե զորախաղեր են շուտ շուտ անցկացնում, այն էլ տարբեր սցենարներով։ Ընդդիմությունը բռնապետության դեմ պայքարի շատ աղքատիկ սցենար վարեց, դրա համար էլ հոգնեցինք։ Ու երկար էլ որ վերլուծեցինք, ապա մի պրակտիկ ու հանդուգն քայլեր ձեռնարկող մարդ չտեսանք ընդդիմության մեջ, որը քաղաքապետ կամ նախագահ դառնալով խոսքն ու գործը մեկ կաներ։ Գոնե ոստիկանների ու դատավորների աշխատավարձը կտրուկ բարձրացնելու ակնարկներ չարվեցին, որ այդ մարդիկ փոքր–ինչ շահագռգռված լինեին դրվածքը փոխելու հարցում, դրա համար էլ ատամներով պաշտպանեցին իրենց քչից շատից սնող ռեժիմը։ Սենց գոնե ձեռքի հետ մի բան կպցնում են, իսկ ընենց վերացական դեմոկրատիայով մարդ չես կերակրի։ Իսկ վերամբարձ կոչերով ու լոզունգներով ամբոխին երկար չես սնի ու պահես ակտիվ, մինչև ռեժիմը իրեն իրեն թուլանա։ Պայքարի ստրատեգիա չկա, միայն խոսքեր են։ Ժողովրդին կուտ տվող հեռուստատեսությունները նմանապես շարունակում են կուտ տալ, ապօրինությունները նույն կերպ շարունակվում են, բարդակն ու բեսպրեդելը ոնց կար, էդպես էլ մնաց։ Օլիգարխների դուխն էլ տեղն է։ Էլ ումի՞ց վախենան։

  21. Ashot K.
    Հունիս 11th, 2009 at 23:35 | #21

    @Վիշապ
    Axr eli u eli nuyn banern es krknum. Ete du hognel es payqareluc arajarki aylntranq - du inch kaneir? Lav entadrenq qo nman mtacoxnery shat en, u Levon Ter-Petrosyany chgtnelov arcaganq dadarum e payqareluc, inch es anelu heto baroyalqvac u aranc arajnordi? 10 tari Levony chkar, payqareir… te du vchrakan payqarum eir Levony ekav u asec sranic heto miayn hanrahavaqnerov enq payqarelu. Inch es haskanum vchrakan gorcoxutyunnerov? Surjorya nstacuyc? Isk du gone 6 zham klines entex? Axr du hognel es payqareluc, ski hanrahavaq ches uzum gnas. Mi karcir vor hanrahavaq gnaly pakas karevor e qan inch vor aktiv gorcoxutyunner. Payqary mi 10 or hanrahavaq gnaln u ishxanapoxutyuny che, vor ete chi linum uremn sksenq eli yola gnal. Payqary da amenorya ashxatanq e u ete ches hasnum ardyunqi karch zhamanakum, uremn piti minchev kyanqid verj payqares… kam voroshes noric struk darnal. Ayo, azat mard linely aveli dzhvar e qan struk linely isk husahatvely ardaracum e tuyleri hamar. Isk ete payqarox es, apa piti katares gone nvazaguyny ev aktivoren masnakces hanrahavaqin. Aylapes qo tulutyunn u hognacutyuny mi taqcru “bard” ezrakacutyunneri hetevum. U qez Levon Ter-Petrosyanic ic aveli anhandurzhox mi hamari, vor te inqy handurzhum e bayc du ches karox handurzhel. Mi qich hargi nra porcn u tariqy u qez nranic informacvac u herates mi hamarir, el chem asum xeloq. Vstahir nran, katarir qeznic hasanelin u haxtanaky anpayman kga.

    P.S.
    Ays bolor asacners mej entadrum ei du iroq sharzhman koxmnakic es.

  22. seroj
    Հունիս 12th, 2009 at 06:04 | #22

    Վիշապին
    Առավոտում տպագրվել են Նարինե Մկրտչյանի 2 հոդվածները -”ԵՍ ԱՐՀԱՄԱՐՀՈՒՄ ԵՄ ՀԱՅՐԵՆԻՔՍ”
    Հիանալի վերլուծություն է և սթափ գնահատական:
    ՀԱԿ-ի շուրջ միավորված տարբեր մարդիկ իրենց ուրույն պատկերացումներն ունեին հաղթանակի հասնելու ձևերերի և մեթոդների վերաբերյալ: Ի նկատի ունենալով ԼՏՊ-ի իշխանություն վերցնելու փորձը մարդկանց մեծ մասը կուրորեն հավատում էր նրա գերբնական ունակություններին: Պարտությունից հետո որոշները ինչպես և դու սթափվել են ու տեսնում են ռեալ իրավիճակը: Մյուսները դեռ հիպնոզի տակ են: Մարդկանց մի փոքր հատված էլ հավերժ է մնալու այդ վիճակում: Իհարկե ուրախ եմ, որ սթափվածները շատ ավելի շատ են: Գոնե կմտածեն իրենց անձնական ապագայի մասին ու ինչ որ ձև կգտնեն արժանապատիվ կյանք վարելու:
    Անչափ մտահոգված եմ Նիկոլի ապագայի առթիվ, քանի որ ԼՏՊ-ն գոնե նրա ապագայի ապահովության հարցը պետք է լուծեր, բայց դա չարվեց:
    -”Лес рубят, щепки летят” հոգեբանությունը ընդիմության մոտ որերորդ անգամ հաղթեց: Ռոբը իր կարիերայի ընթացքում իր մարդասպաններից որևէ մեկին անտեր թողած չկա: Սերժն էլ նույնն է շարունակելու: Նրանք գործում են ռազմամարտի օրենքներով, ընդիմությունը համառորեն շախմատ է ուզում խաղալ: Նույնիսկ ընդունակ չի հասկանալու, որ շաշկի էլ չեն խաղալու:
    Ճիշտ ես անում որ քո տեսակետն ես առաջ տանում, դա շատերին կսթափեցնի, և մի գուցե մի քանի տարուց նոր մեթոդների պատրաստ ընդիմություն կծնվի: Իսկ հիմա իմացիր միայն որ դու հաստատ ճիշտ ես:

  23. Ashot K.
    Հունիս 12th, 2009 at 11:37 | #23

    @seroj
    Du aveli lav e mtaci qo apagayi masin, vor kotrvel u husahatvely qoxarkum es stapvelun. Qo nman zombiacvac “stap” mardik en handisanum ays avazakapetutyan glxavor henarany.Izur che vor bolor herustatesutyunnery ashxatum en ayd uxxutyamb. Chnayac inch em bacatrum mi mardu, vor aktivanum e miayn aliqi het ev henc aliqy nvazum e, ir ancharakutyuny qoxarkum e “stap” mtacelakerpov. Erb vor qo taxayin hexinakutyuny kga qez “po xoreshemu” kpartadri vor gnas ira “ynkerojy” kusakcutyan hamar yntres, erb vor gold hamarnerov meqenan enpes kqshi vrad, vor du u qo yntaniqy haziv mazapurc klineq, kam meky achq unenalov qo hoxeri vra “datakan” procesov hoxerd dzerqicd karni. Ayd zhamanak “stap” mtacelov kgas ezrahangman, “Inchi em es aydqan ancharak, vor indz chen yndunum irenc sharqery” umic em aydqan pakas anskzbunqayin u srika, vor indz ski manr-munr gorcer el chen vstahum u pshurner netum kerakratashtic. Isk Levon Ter-Petrosyanin voch voq chi ozhtel gerbnakan hatkutyunnerov, na el mer nman (bayc voch qo nman) qaxaqaci e u uzum e es zhoxovrdin azatagrel strkutyunic (ete zhoxovurdy iroq da uzum e), bayc vomanq hamaroren dimadrum en, qanzi bacelov achqery nranq stipvac klinen xostovanel te inch xxchuk en exel minch ayd. Hogebanutyan mej da kochvum e barduyd, vor amen angam erb mard arnchvum e ir tulutyunnery hishecnox iravichakin nra mot arajanum e reakcia, vory amen gnov porcum e nran heracnel ayd vichakic. U aydpisi zombinery pntrum en hamaxohneri qani vor “ynkerovi mahy harsaniq e” nranc hamar.

  24. Վիշապ
    Հունիս 12th, 2009 at 13:14 | #24

    @Ashot K.
    Հարգելի Աշոտ, ես ցավում եմ, որ դու չես փորձում հասկանալ, որ ես խոսում եմ ստրատեգիայից, իսկ դու խոսում ես հոգեբանությունից։ Եվ հոգեբանությունից խոսելով հանդերձ դու չես ուզում նաև իրատեսորեն գնահատել մեր ժողովրդի հոգեբանությունը, ու դա էլ հաշվի առնել պայքարի պլանները մշակելիս, եթե նման պլաններ իհարկե կան։ Քաղաքական պայքարը դա պատ ծակել չի, որ մուրճով նույն տեղին անընդհատ խփես, մինչև պատը ծակվի, պարզամտություն է կարծել, թե միայն 10 օրը մեկ հանրահավաքի գնալ, երկարաշունչ ճառեր լսել ու Երևանի փողոցներով պտտվելը պայքար է։ Իսկ այդ ամենօրյա աշխատանքը դա քո երևակայությունն է, այդ ամենօրյա աշխատանքը իր մեջ ստրատեգիա չի պարունակում, այդ աշխատանքը չի նկատվում ժողովրդի կողմից։ Իհարկե կսկսես բացատրել, թե դատարաններով, դես ու դենով մարդիկ օրնիբուն վազվզում են, դա ինձ մի բացատրիր խնդրում եմ, դա բացատրիր մնացած երկու միլիոնին, որ դրանից տեղյակ չեն։ Նաև պարզամտություն է Հայաստանի քաղաքացիներին խայթելը, թե՝ էս ա, դուրներդ չի գալիս, ինքներդ մի բան առաջարկեք, կամ դուք ինչ եք անում։ Պարզամտություն է նաև հույսը դնել էն բանի վրա, որ քաղաքացիներին բացատրական աշխատանքներ տանելով ու ստրուկ անվանելով քաղաքացու մոտ ինչ–որ պայքար մղելու բուռն ցանկություններ կառաջացնեք, եթե քաղաքացին տեսնում է, որ ըդդիմությունը պայքարի տակ հասկանում է միայն հանրահավաքներ ու բոցաշունչ ճառեր, որոնց առյուծի բաժինը զուտ քննադատություններ են ու հոռետեսական կանխատեսումներ, իսկ հետագա ավելի գործունյա անելիքների հեռանկար չի նշմարվում։ Քաղաքացիների մեծամասնությունը ՀԱԿ–ի աշխատանքներից իսկի տեղյակ էլ չի, քանի որ մի քոսոտ եթեր էլ չկա, որ գոնե օրական կես ժամ լուսաբանի այդ ամենը, իսկ այդ եթեր ձեռք բերելու վրա ինչքան է ՀԱԿ–ը պայքար տարել, կասե՞ս։ Տեր–Պետրոսյանը նույնիսկ հարցազրույցների չի գնում, ամբիցիաները չեն ներում, ու այնպիսի տպավորություն է, որ ՀԱԿ–ը այնքան է կուրացել իր ճշմարտախոսությունից, որ ՀԱԿ–ին թվում է, թե ամբողջ Հայաստանը արդեն անգիր գիտի ՀԱԿ–ի գաղափարախոսությունը, ու մարդիկ մեկ իսկ կոչով պատրաստ են ամեն ինչ անելու։ Ու ամբողջ խնդիրն այն է, որ մակերեսորեն դատելով քաղաքացուն համարում ենք ստրուկ ու համակերպված մեկը, որը զուրկ է ինքնուրույն հասկանալու կարողությունից։ Այնինչ հայ հասարակությունը գոնե ավելի պրագմատիկ է, քան ՀԱԿ–ի երազկոտ գործիչները, հասարակության բնազդը պետք չի թերագնահատել, ու համարել, որ այս հասարակությանը միայն լոզունգներով կարելի է հեղափոխել։ Իսկ ինձ չարժի մեղադրել, թե ես ինչ եմ առաջարկում, այս պահին արդեն ոչինչ էլ չեմ առաջարկում, առաջարկություններով թող զբաղվեն քաղաքական գործիչները, կամ մարդիկ, որոնք իրենց ապագան տեսնում են քաղաքականության մեջ։ Ու ինձ մի մեղադրիր մենակ քննադատելու մեջ, ինչքան որ ես եմ քննադատում, համարիր որ երկու էդքան էլ մնացյալն են քննադատում, իսկ դա նշանակում է, որ քաղաքական ուժը մտածելու բան ունի։
    Քաղաքական ուժը եթե սկսում է մեղադրել ժողովրդին, ապա այդ քաղաքական ուժը ակամա խոստովանում է իր անկարողությունը։ Բնական ճանապարհ է, կհայտնվի՞ մի ուժ, որը հենց այս տո բթացած, տո անգիտակից ժողովրդին կկարողանա տանել իր հետևից, ու այս ժողովուրդը կընտրի նրան, ապա լավ, չէ՞ կշարունակենք գոյատևել ճահճում։ Ու պետք չի հույ դնել, թե մարդիկ ինքնաբուխ հրես դուրս կգան տներից ու իշխանափոխություն կանեն, մարդիկ նախ պիտի մի թեկնածու ունենան, որին կհավատան ու կդնեն իշխանության։ Այն որ ՀԱԿ–ը պնդում էր, թե ինքը 60-70% ձայներ ունի, ու հաշվարկել էր թե մարդիկ կգան ու ակտիվորեն կքվեարկեն, ապա վերջին ընտրություններում պարզվեց որ Հայաստանում առհասարակ քաղաքական ուժ չկա, որը ժողովրականություն է վայելում, վկա ժողովրդի մասնացությունը՝ մի 20%, ոչ ավելի եկել քվեարկել են, մնացածը լցվել–նկարվել է։ Իսկ այն հարցին, թե ես ինչ եմ անելու առանց առաջնորդի, կամ ժողովուրդը ինչ է անելու առանց առաջնորդի, ապա՝ մի կերպ յոլա է գնալու այս անարխիայի մեջ, ինչի քեզ թվում է, այս ժողովուրդը մինչև հիմա առաջնորդ ունե՞ր:)))) Լևոնի առաջնորդ լինելը այս ժողովուրդը մի անգամ տեսել է, այդ հանգամանքը պետք չէր թերագնահատել, դա շատ կարևոր, ես կասեի վճռորոշ հանգամանք էր։

  25. Ashot K.
    Հունիս 12th, 2009 at 14:58 | #25

    @Վիշապ
    Kporcem karch (zhamanaks ahavor sux e). Mer azgi dzhbaxtutyuny nra hogebanutyunn e, kamac kamac hakvum em ayn sarsapeli ezrahangmany, vor cexaspanutyan ayd qanaki zohery nuynpes mer hogebanakan vichaki artacolumn en. Aveli chisht e ashxatel zhoxovrdi hogebanutyan vra, qan turq tal zhoxovrdi nex cankutyunnerin ev zbaxvel populizmov. Ayo sa qnnutyun e zhoxovrdi hamar. Voncvor astvacashnchum e asvum “Ov akanj uni lselu tox lsi”. Sa shans e mer azgi hamar, vorovhetev Levon Ter-Petrosyanic heto miayn AXQ-er en galu, vogevorelu en zhoxovrdin u heto qcelu en. Ayo petq e herustatesutyun, bayc sarsapac varchaxumby hetadzgec mrcuytnery. Ayd uxxutyamb iroq lurj ashxatanq e harkavor. Isk Ayn vor asum es eluytner lsel u poxocnerov man gal, da nshanakum e vor ches uzum kam ches haskanum hanrahavaqneri u erteri nshanakutyuny. Ayd ertery zhoxovrdin “dux” en talis isk hanrahavaqnery payqarelu uzh.
    Enpes vor qnnadateluc aveli karevor e voch te husahatutyan u animastutyan kocher artahaytel aystex ayntex ayl, porcel gone evs mek qaxaqacu hamar parz darcnel chshmartutyuny. U petq chi amen inch qcel HAK-i vra, HAK-y glxavorum e payqary, bayc da mer payqarn e, u menq petq e anenq mer koxmic inch karox enq.

  26. Marianna
    Հունիս 12th, 2009 at 15:03 | #26

    @Վիշապ
    mi harc unem qez… kareli e imanal inchi sepkan anunov ches nerkayanum? de gitem kases hima im iravunqna vonc kuzenam knerkayanam, bayc de menak ayd hangamanq@ vor inch vor anunov bayc voch qo mtnum es es site, commentner toxnum, harca arajanum mot@s ” karoxa du mievnuyn mardn es vor uxxaki an@ndhat urish anunnerov mtnuma, ev mi koxmin ev myus koxmin ibr te qnnadatuma?”

  27. Վիշապ
    Հունիս 12th, 2009 at 15:19 | #27

    @Ashot K.
    Հարգելի Աշոտ։ Մեր ազգի դժբախտություններից մեկն էլ միմյանց լսելու ու հասկանալու ցանկության բացակայությունն է։ Ես կարծեմ չեմ ասել և չեմ ասի թե հանրահավաքները, միտինգները, երթերը կարևոր չեն, այն էլ ինչքան են կարևոր։ Հենց հանրահավաքներով ու երթերով սահմանափակվելն էլ իմ քննադատության հիմնական նյութն էր։ Իսկ ավելի վճռորոշ քայլ, ինչպիսին քաղաքացիական անհնազադնությունն էր, մերժվեց ի սկզբանե։ Ու դեռ հերիք չէր, ընդդիմությունը մասնակցեց ռեժիմի անցկացրած ընտրություններին, այդպիսոն նույնիսկ ավելի լեգիտիմացնելով ռեժիմին, այնինչ պետք է մերժել ընտրությունները, ժողովորդին էլ կոչ անել բոկոտել, որը ժողովուրդը առանց կոչերի էլ բոյկոտեց։ Սա նշանակում է ՀԱԿ–ի մեթոդներն ու ժողովրդական պահանջը տարամիտել են։

  28. Վիշապ
    Հունիս 12th, 2009 at 15:29 | #28

    @Marianna
    Սիրելի Մարիաննա, ի՞նչ ես կարծում, եթե անունս դնեմ Պողոս, դու նույն կերպ չե՞ս կասկածելու անվանս:)))) Հա, Վիշապը ինչ որ խիստ կասկածելի անուն է, հեչ մարդու անուն ոնց որ չլինի։ Համ էլ կարող է էս ողջ ինտերնետը մի հոգի է կազմում ու գրում, ի՞նչ իմանաս։ Ինչևէ, քո կասկածները ցրելու ոչ մի ցանկություն չունեմ, եթե ուզում ես՝ կասկածիր:)) Առհասարակ անհիմն կասկածները կարող են դիմացինին վիրավորել, հաշվի առ, բայց թեթև եմ տանում, չմտածես:))

  29. Ashot K.
    Հունիս 12th, 2009 at 15:34 | #29

    @Վիշապ
    Ayo , du chasacir te dranq karevor chen, es da haskaca qo veabermunqic ayd gorcoxutyunneri veraberyal “երկարաշունչ ճառեր լսել ու Երևանի փողոցներով պտտվել”. Ayo, ete hnaravor liner efektivoren kazmakerpel qaxaqaciakan anhnazandutyun lav kliner, bayc miguce da ays pahin hnaravor che (es dran inch vor mi tex andradarcel em). Bayc da derevs chi merzhvel, yndhakaraky hunisi 1-i hanrahavaqum sheshtvel e dra hnaravorutyuny, da aveli shat im karciqn e vor hima efectiv chi lini qaxaqaciakan anhnazandutyuny hamataracucyan bacakayutyan patcharov, bayc miguce HAK-y ayl mijocner el kgtni. Isk inch verabervum e yntrutyunnerin masnakcel chmasnakcelun, karcum em Levon Ter-Petrosyany da el e nerkayis scenarn el e hashvarkel.

  30. Marianna
    Հունիս 12th, 2009 at 15:58 | #30

    @Վիշապ
    Sireli Vishap ete nerkayanair asenq Poxos anunov iharke chei kaskaci, isk inchi piti kaskacei,inqt el grum es “Վիշապը ինչ որ խիստ կասկածելի անուն է, հեչ մարդու անուն ոնց որ չլինի”։ Vonc vor? minchev hima es hastat gitei vor mardu anun chi. “Առհասարակ անհիմն կասկածները կարող են դիմացինին վիրավորել, հաշվի առ, բայց թեթև եմ տանում, չմտածես:))”: chisht el anum es vor tetev es tanum. Hangist exir, chem el mtacum:)

  31. Վիշապ
    Հունիս 12th, 2009 at 15:58 | #31

    Աշոտ ջան, ինձ թվում է, սխալ է արմատապես հավատ ստեղծել, որ Տեր–Պետրոսյանը ամեն ինչ հաշվարկել է, Տեր—Պետրոսյանը միշտ ճիշտ է։ Կուռքեր պետք չի ստեղծել, եթե դեմոկրատական երկիր ենք ուզում կառուցել, ապա միշտ պետք է այլախոհությանը տեղ տալ ու հաշվի առնել հասարակության բոլոր շերտերի կարծիքները, սկսած բիզնեսմեններից ու գիտնականներից վերջացրած հանքափորներով ու տաքսիստներով։ Ընդդիմության մեջ էլ պետք է քննադատություն լինի, ու ընդդիմության մեջ առողջ քննադատության բացակայությունն էր, որ ըդդիմադիր լիդերների մոտ իմիտացիա ստեղծեց, թե հասարակության մեծամասնությունը իրենց հետ է։ Իրենց հետ է կոնկրետ քայլերում, բայց ոչ միշտ և ամենուրեք։ Պայքարը պետք է դիտարկել կոլետիվ աշխատանք, որի մեջ պետք է հաշվի առնել մարդկանց իրական ցանկություներն ու հնարավորությունները, ոչ թե միայն թելադրել, թե ահա այս ճանապարհն է ճիշտ, իսկ մնացածը՝ սխալ են։ Եթե ժողովրդավարություն ենք ուզում ստեղծել, ապա պետք է հիմնվել ժողովրդի իրական ցանկությունների ու պահանջների վրա, և ոչ թե միայն տեսնել, թե Տեր–Պետրոսյանն ինչ է ուզում։ Ժողովրդավարության մեջ թելադրողը ժողովուրդն է, լիդերը այդ ժողովրդի պահանջի ներկայացնողն է, իսկ այստեղ մենք տեսնում ենք հակառակը՝ լիդերը թելադրում է ժողովրդին, առանց նրա պահանջները հաշվի առնելու։ Իհարկե ժողովրդական պահանջի հետ էլ կարելի է և պետք է կոմպրոմիսի գալ ու փորձել ուղղորդել շարժումը ավելի գրագետ ձևով, բայց լիովին արհամարելը բերեց նրան, ինչը մենք հիմա ունենք։

  32. Marianna
    Հունիս 12th, 2009 at 16:20 | #32

    @Վիշապ
    es hamadzayn chem vor sharjum@ arhamarhel e joxovrdi pahanjner@…

  33. Վիշապ
    Հունիս 12th, 2009 at 16:35 | #33

    @Marianna
    Անցյալ տարի ժողովուրդը անհապաղ վիրաբուժություն էր պանաջում, իսկ ՀԱԿ–ը առաջարկեց երկարատև ցեխի վաննաներ, արդյունքում ժողովուրդը մեռավ։

  34. Վիշապ
    Հունիս 12th, 2009 at 16:37 | #34

    Ու հիմա այս ժողովրդին վերակենդանացնելը չափազանց բարդ գործ է։

  35. Ashot K.
    Հունիս 12th, 2009 at 16:45 | #35

    @Վիշապ
    Apsos anund chgitem vor anunov dimem (Vishap jan - inch vor chi hnchum).
    Du indz sxal haskacar, Levon Ter-Petrosyanic voch voq kurq chi sarqum, ev Levonapashtutyamb voch voq chi zbaxvum. Es inqs yndimadir kecvacq kndunem, ete na hankarc porci sranc nman karavarel… bayc shexvecinq. Lav, entadrenq Levon Ter-Petrosyany sxal chanaparhov e tanum zhoxovrdin ev zhoxovurdy (inchpes du es asum) chi gnum nra hetevoic. Aysinqn ka ayl uxxutyamb sharzhvelu zhoxovrdakan pahanjark, ayd depqum inchu chka arajark? Ete zhoxovurdy patrast e qaxaqaciakan anhnazandutyan, tox mi hat leader ga ev arajnordi, che vor surb texy erbeq datark chi mnum. Es uxaki vstahum em Levon Ter-Petrosyanin, hamarelov nerka pahin miak ankashar gorcich.

  36. Mher
    Հունիս 12th, 2009 at 16:46 | #36

    @Վիշապ
    Es shat harcerum hamamit em qo het.bayc karox em miayn mi ban avelacnel.Ete du iskapes mer sharjman hamakirn es exel,uremn chpetq e hiastapves u chmasnakces hanarahavaqnerin,vorovhetev Levon Ter-Petrosyan@ hstak zgume joxovrdi hogebanakan vichk@ u giti vor henc ays pahin joxovurd@ patrast chi verjnakan sprinti payqar@ haxtakan avarti hascnelu hamar.Verjin 1,5 tarva @ntacqum bolors shat mec porc enq dzerq berel,bayc avax mer hishoxutyun@ shat karch e.Hishe 2008 Petrvari 26-@.Lav hisheq ayd amsativ@.Levonic ayd or@ bolor@ spasum ein verjnakan groh ishxanutyan hamar.Bayc na chgnac dran u shat chisht arec,vortev pah@ cher hasunacel.Haxtakan or@ petq e liner Marti 2-@,Erb cucararneri qanak@ kancner 500.000-ic.Bac avax chstacvec.Bayc hima el vochinch korcvac che.Ayjm @nddimutyun@ haytararel e aktiv payqari pul,u bacarel e voreve paymano voreve erkxosutyun.Hima menq kangnac enq hasarakutyan@ mobilizacnelu xndri arjev.Dra hamar bolors anxtir petq e masnakcenq hanrahavaqnerin…Lav hisheq te inch asac Nikol@ 2009 Marti-1 -i hanrahavaqi masin”Ete cucararner@ linen aynqan shat vor hasnen minchev Kino Nairi Levon Ter-Petrosyan@ mianshanak kancni aktiv gorcoxutyunneri”.Bayc inchpes hishum eq mardi k aydqan shat chein.U hima Levon@ stipvac e @ntrel payqari ays tarberak2 aysinqn zut qaxaqakan payqar,ayl voch te qaxaqaciakan.Bayc karces te sa el chi ashxatum,dra hamar petq e poxel martavarutyun@.Hetevyal orinak@ bereci nra hamar,vor voch voq chmtaci te mer payqar@ himnvac e pat@ nuyn texum cakelu vra.Mer martavarutyun@ lav el chkun e uxxaki hasarakutyan informacvac chlinelu patcharov ayd martavarakan manevrner@ chen haskacvum bnakchutyan mec masi koxmic.U im karciqov qani vor Payqar Payqar minchev verj@ shat veracakan e haskanalu hamar,petq e ayn bajanel mi qani himnakan puleri:
    1.Payqar ankax herustaaliq unenalu hamar.
    2.Payqar hasarakutyan mobilizaciayi hamar.
    3.Payqar minchev verj

  37. Սուրեն
    Հունիս 12th, 2009 at 16:51 | #37

    @Վիշապ

    Նախ` “բարդը” հարաբերական է: Այն, ինչ Ձեզ բարդ է թվում, կարող է ինձ բարդ չթվալ:
    Երկրորդ` բարդ լինի, հեշտ լինի` պիտի անենք:

    Վիշապ :
    @Marianna
    Անցյալ տարի ժողովուրդը անհապաղ վիրաբուժություն էր պանաջում, իսկ ՀԱԿ–ը առաջարկեց երկարատև ցեխի վաննաներ

    Ժողովուրդը թող ուրիշից չպահանջի: Թող ինքն էլ մի բան անի:

  38. Marianna
    Հունիս 12th, 2009 at 16:56 | #38

    @Վիշապ
    de et qo karciqna vor joxovurd@ merela…inch asem..du arden mievnuynna dranum hamozvac es animast ela qez noric inch vor ban asel. u mi ban el.. inch kurq.. incher es xosum, ches karcum vor et mitq@ arden hnacela, mi nor ban eli mtaceq, te che tenc or chka vor chlsem et anhetetutyun@. mihat el aseq azatutyan hraparakum Levon@ boloris hipnozacnum er……….

  39. Վիշապ
    Հունիս 12th, 2009 at 17:01 | #39

    Ashot K. :
    @Վիշապ
    Apsos anund chgitem vor anunov dimem (Vishap jan - inch vor chi hnchum).
    … Aysinqn ka ayl uxxutyamb sharzhvelu zhoxovrdakan pahanjark, ayd depqum inchu chka arajark? Ete zhoxovurdy patrast e qaxaqaciakan anhnazandutyan, tox mi hat leader ga ev arajnordi, che vor surb texy erbeq datark chi mnum. Es uxaki vstahum em Levon Ter-Petrosyanin, hamarelov nerka pahin miak ankashar gorcich.

    Շատ ճիշտ է, ժողովուրդը հենց այդ լիդերին էլ սպասում է։ Պարզապես մեր այս ժողովուրդը այդպիսի լիդերներ հազվադեպ է ծնում:)

  40. Վիշապ
    Հունիս 12th, 2009 at 17:17 | #40

    @Mher
    Մհեր ջան, զավեշտալին այն է, որ դու հավատում ես, թե կես միլիոն մարդ Հայաստանում երբևէ ոտքի կկանգնի։ Իսկի Ֆրանսիական հեղափոխության ժամանակ էդքան մարդ չի պայքարել:) Այդ ամենը՝ թե եթե կես միլիոն մարդ լիներ, եթե Մատենադարանից հասնեին կինո Նաիրի, եթե այս լիներ, այն լիներ… սրանք զուտ մեր սիրելի ընդդիմադիր առաջնորդների վճռականության պակասի արդարացումն են։ Ինչու չէ, նաև պատասխանատվության վախի, սեփական ուժերի նկատմամբ անվստահության վկայությունն են, այս վախ կոչվածը մեր ընդհանուր ժողովրդի հիվանդությունն է, մեր կյանքը թունավորող հիմնական վիրուսը վախն է։ Իհարկե նաև ողջամտությունից է գալիս այդ վախը, դիմացը Ռուսաստանից զենքով ու բարոյապես հովանավորվող ու ամերիկյան միլիոններով սնվող գազաններ են, այդ ամենը կորցնելու վտանգի առաջ կանգնած։ Դա իհարկե թվացյալ գազաններ։ Սատանան այդքան սարսափելի չէ, որքան նկարագրում են։ Բայցևայնպես ինձ ավելի շատ վրդովվեցնում է իրականությունը նման «եթե»–ներով սքողելու ու թվում է թե դրանով ժողովդրին իբր «շախի» քցելու միտումները։ Այս ժողովրդին պետք էր իրականությունը պարզ ասել, թե ովքեր են նրանք, ովքեր ենք մենք, ինչ կարող ենք անել, ու ժողովրդին տալ ընտրության հնարավորությունը և ոչ թե ընտրել ժողովրդի փոխարեն։
    Ինչ վերաբերում է Սուրենի «Ժողովուրդը թող ուրիշից չպահանջի: Թող ինքն էլ մի բան անի:» արտահայտությանը, հարգելի Սուրեն, սա լուրջ չի, եթե ժողովուրդը ինքը առանց առաջնորդվելու կարողանար անել, էլ ինչի՞ համար էր ՀԱԿ–ը։ Մեր ժողովուրդը չի կարող ասենք մոլդավացիների նման…։ Սա էլ է պետք հաշվի առնել։ Քաղաքականությունը ողջը հաշվարկներ է՝ սոցիլոլոգիական, հոգեբանական, տնտեսական, ռազմական…
    Էհ, թարկեմ։

  41. Սուրեն
    Հունիս 12th, 2009 at 17:47 | #41

    @Վիշապ
    Ես նկատի ունեմ, որ ժողովուրդը նույնիսկ իր անելիքն է զլանում անել: Թող դա անի:

  42. Mher
    Հունիս 12th, 2009 at 17:59 | #42

    @Վիշապ
    Es shat aveli urax klinem ,ete enqan mardkancov inchqan vor kanq,hnaravor lini inch vor ban anel.Et depum petqa gnanq zorba dzeverov.Porcenq mot 100.000 mard mobilizacnel u sranc,iranc tnov texov averenq rad anenq.Karcum em da lriv iratesakan e(Karoxa indz es asacis hamar gan brnen,meka 3 oric banak em gnum im hamar meka))))))))).Uxxaki hima etqan mard menak Levon@ kara mobilizacni,bayc ete shat dzqdzqi et el chi lini,kam vchrakanutyun@ kpakasi mardkanc mot.Es dra het lriv hamadzayn em.Stex ka uxxaki mi harc.Karoxa ka inch vor ban vor menq chgitenq Levon@ giti(lav te vat chem kara asem).Kam iskapes spasvum e inch vor qaxaqakan popoxutyun taracashrjani makardakov.Mek el vchrakan gorcoxutyunneri masin kuzei evs mi ban avelacnel.Et vraciner@ inch ases chen horinum,bayc arden qani amisa motner@ ban chi stacvum.Hima el Sahakashvilin Tiflis chi gnum,Batumi-um kayfavat anum,bayc hrajarakan chi talis…Dra hamar asum em,tekuz 50000-@ eti mi mec banak-a,etqanov inch ases karelia anel,bayc ete irancic mi qanisin tekuz ban patahi,mnaluya mer bolori xxchi vra

  43. seroj
    Հունիս 12th, 2009 at 19:22 | #43

    Վիշապին
    “Անցյալ տարի ժողովուրդը անհապաղ վիրաբուժություն էր պանաջում, իսկ ՀԱԿ–ը առաջարկեց երկարատև ցեխի վաննաներ, արդյունքում ժողովուրդը մեռավ”։-Սպանիչ է:
    Դուրս գալիս է, թե ինչպես հիմնավորված, համբերատար ու բազմազան եք պատասխանում բոլոր հարցերին:
    Ինքնուրույն մտածողներն ու հետագա լիդերները հենց այդպես են աճում:
    Բարի երթ:

  44. Mher
    Հունիս 12th, 2009 at 23:14 | #44

    Cavoq es ereqshabti or@ gnalu em banak,bayc chem datari payqar@ nuynisk ayntexic.Indz mi qani or anhrajesht klini texum harmarvelu u koxmnoroshvelu hamar.Aysor el Levon@ asec vor piti spasenq minchev ashun.Es ayd qayl@ hamarum em amenavchrakan@ bolor hnaravor qaxaqakan qayleri mijic,vorovhetev ahavor mec kamq e anhrajesht hanrahavaqi masnakicnerin nman ban haytararelu hamar.Uermn koch em anum bolor aktiv eritasardnerin hamaxmbvel ev arajika 3 amsva @ntacqum stexcel hamapatasxan mtnolort anhrajesht pahin qaxaqaciakan anhnazandutyun kazmakerpelu hamar.U tox bolor@ akanjnerin ox anen,vor Levoni asac@ uni mek himnakan xorhurd ayn e` bolors i gorc,u tox nvnvacoxner chlinen.Erb menq patrast klinenq ayn jamanak el ksksvi payqari verjnakan pul@.
    Masnavorapes karox eq kirarel im u Gegam-i arajarkac metod@(Kardaceq Nikoli “@ntrakan blefner hodvaci meknabanutyunner@” )` stexcelu hamar hamapatasxan himq qaxaqaciakan anhnazandutyun@ irakanutyun darcnelu hamar.U menq unenq @ndamen@ ereq amis.Tox chtva te da erkar jamanak e,inqnert el cheq nkati te ayn inch arag kancni.Karoxa baakum im hamar erkar tva)))))))))bayc duq petq e shtapeq.Bolorit hajoxutyun u ankotrum kamq.Hamozbac exeq mi banum,vor mer payqar@ mxvum e hanun mer arjanapatvutyan u mer apagayi.Ev ays pasti gitakcum@ dzez kta anspar energia ashxatanqi hamar.
    Petq exac depqum es banakic kpaxnem u kmianam dzez))))

  45. Mher
    Հունիս 12th, 2009 at 23:17 | #45

    Im u Gegam-i arajarkac taktikayin canotanalu hamar kardaceq Nikoli “@ndhanu shahi hramayakan” hodvaci meknabanutyunnerum.

  46. Anonymous
    Հունիս 13th, 2009 at 18:08 | #46

    @Mher
    QEZ BARI CARAYUTYUN EM MAXTUM.Mez el inchpes asecir Hajoxutyun ev ankotrum kamq.

  47. Haykk
    Հունիս 14th, 2009 at 22:21 | #47

    vishap Hndimutyan qnnadatel urish bana, isk husahatutyan, anelaneliutyan, HAK-in u nra arajnordin varkabekelu, vhatutyan u hiastaputyan qaroz ev aydpisi mtqeri artahaytum da qnnadatel chi da rejimi jraxacin jur lcnela.

    Ete iroq ankexc mtahogvac eq, karox eq ogtvelov internetic mail grel HAk-i patasxanatutnerin, grasenayk ayceleq, jam 18:00-in gaq saryani ardzani mot ev HAK-i liderneri kam Kongresi patasxanatuneri het qnnarkel, himqerov matnacuyc anel bactoxumner ev iharke anel himanvorvac dzer arajarkner aveli ardyunavet linelu , bactoxumner shtkelu ev aylni hamar.

    Im karciqov menq bolors ardarcaioren Sharjman` aysinqn mer voxj joxovrdi npatakneri iragorcman hamar, arajnord enq hntrel Levon Ter-Petrosyanin, ov apacucel e vor arjani e dran, isk jamanak apacucec vor chenq sxalvel ev aylhntranq gone es pahin chka. ev vochvoq nran kurq chi sarqum kam aydpisin chi verabervum, ayl nuyn skzbunqi hamar miasin aranc davachanelu inqners mez mer skzbunqner kangnac enq minchev mer npatakin hasnel.
    Ev petq e voch te krisi pes arajin isk tekuz exac (el chem asum chexac) stic bactoxumi hamar hrajarvenq arajnordic u paxnenq ayl chambar kam davachanenq mer skzbunqnerin u dadarenq hetapndel mer npatakner, ayl amen dzev ognenq arajnordin.
    Inchpes naev mer mej haxtaharenq naxandz, vor asenq te inchu voch menq arajnord xekavar kam hamakargox , qan urish, vor misht hst mer karcqi aveli cacr e qan menq.
    (i dep im karciqov vishap 50-anc mard e)

    vishap masnakcelov hntrutyunnerin HAK, voch te legitimacrec, ayl hndhakarak stipec amenaaylandak keciqner anel ev zrkvel voreve nuynisk chnichin legitimutyunic, baci da el krutiti tex voch rejiin voch el nra hovanavor artaqin ashxarhin chtoxec, sa i dpe henc glxavor npatakn er, vor HAK ir dem drel er hntrutyan masnakcelov.

    sahmandrautyann popoxutyann el joxovurd boykotec u erevi mi 5% masnakcec, dimadrox chexav u inch, rejim i lur ashxarhi haytaraec te exan amena maqur u ardar hntrutyunner, voronq ancan lriv maqur isk ashxarh voxjunec u capaharec.

  48. Haykk
    Հունիս 14th, 2009 at 22:22 | #48

    Hndimutyan qnnadatel urish bana, isk husahatutyan, anelaneliutyan, HAK-in u nra arajnordin varkabekelu, vhatutyan u hiastaputyan qaroz ev aydpisi mtqeri artahaytum da qnnadatel chi da rejimi jraxacin jur lcnela.

    Ete iroq ankexc mtahogvac eq, karox eq ogtvelov internetic mail grel HAk-i patasxanatutnerin, grasenayk ayceleq, jam 18:00-in gaq saryani ardzani mot ev HAK-i liderneri kam Kongresi patasxanatuneri het qnnarkel, himqerov matnacuyc anel bactoxumner ev iharke anel himanvorvac dzer arajarkner aveli ardyunavet linelu , bactoxumner shtkelu ev aylni hamar.

    Im karciqov menq bolors ardarcaioren Sharjman` aysinqn mer voxj joxovrdi npatakneri iragorcman hamar, arajnord enq hntrel Levon Ter-Petrosyanin, ov apacucel e vor arjani e dran, isk jamanak apacucec vor chenq sxalvel ev aylhntranq gone es pahin chka. ev vochvoq nran kurq chi sarqum kam aydpisin chi verabervum, ayl nuyn skzbunqi hamar miasin aranc davachanelu inqners mez mer skzbunqner kangnac enq minchev mer npatakin hasnel.
    Ev petq e voch te krisi pes arajin isk tekuz exac (el chem asum chexac) stic bactoxumi hamar hrajarvenq arajnordic u paxnenq ayl chambar kam davachanenq mer skzbunqnerin u dadarenq hetapndel mer npatakner, ayl amen dzev ognenq arajnordin.
    Inchpes naev mer mej haxtaharenq naxandz, vor asenq te inchu voch menq arajnord xekavar kam hamakargox , qan urish, vor misht hst mer karcqi aveli cacr e qan menq.
    (i dep im karciqov vishap 50-anc mard e)

    vishap masnakcelov hntrutyunnerin HAK, voch te legitimacrec, ayl hndhakarak stipec amenaaylandak keciqner anel ev zrkvel voreve nuynisk chnichin legitimutyunic, baci da el krutiti tex voch rejiin voch el nra hovanavor artaqin ashxarhin chtoxec, sa i dpe henc glxavor npatakn er, vor HAK ir dem drel er hntrutyan masnakcelov.

    sahmandrautyann popoxutyann el joxovurd boykotec u erevi mi 5% masnakcec, dimadrox chexav u inch, rejim i lur ashxarhi haytaraec te exan amena maqur u ardar hntrutyunner, voronq ancan lriv maqur isk ashxarh voxjunec u capaharec.

  49. Haykk
    Հունիս 14th, 2009 at 22:33 | #49

    Asel em u eli asum em, mer azgi mi mec mas ujexi koxm brnox e, mer azgin darerov nstac strkamtutyun tuyl chi talis ayd mec hatvacin hpartoren u arjanaptiv dzevov aranc vaxenalu karciq unenal, dirqoroshum unenal u aydpes el gorcel.
    Ayd mardik elnelov vortex hac hntex kac, kam ardaracnelov te tun pahelu hamar em anum, tekuz amachelov, haskanlov, vor storutyun en anum` meka nranq gnum en srikayutyun anelu ev storutyun gorcelu.
    Orinakner bazmativ en, inchpes hntrutyunneri jamanak, kexcararner asum en te tun pahelu hamar em anum, isk erb 7 serjakan kexcarari mek payqarox henc nranc eresin asum e, vor dzer ed vercrac pox dzer gerezmanin caxseq, vor tqem dzer eresin, u arjananaq Astcu patjin ev nman ayl baner,
    ed storutyun gorcac mardik lur lsum u vochinch chen asum, qani vor giten vor irenq shat sxal en ev ayd barer texin en.
    Sakayn nranq noric hajord ariti depqum nuyn storutyun kanen.
    Sa galis e darer sharunak mer azgi` otari lci tak linelu hangamanqic, inchpes naev shat mec der uni ayn hangamanq, vor rejim ays 11 tarva hntacqum pchacrec u pxcec bolor hogevor arjeqner, amen inch nyutakancvec, veracan bolor mardkayin baroyakan arjeqner, srbutyunner.
    U ayd patcharov el xixch, arjanaptvutyun, tasib, hayrenasirutyun, mardkutyun, el chemasum petakanamet mtacelakerp ed mardkanc mot ispar bacakayum e ev sraqn mnacl en minchev hima kangnac mnacac u Payqarox mardkanc mot.
    Bolord el lav khisheq te inchpes 10 orya hanrahavaqneri jamanak, bazmativ serjantner, kexcarraner, u ayl nman mardik ekan miacan, qani vor nranq ekel ein ujexi hetevic, baci da irenc mej xexdvac arjanapatvutyun, mard artnanum er u iren lav er zgum , ayn jamank serjakan da qfur er amboxj Hayastanum, rejimi amenvirvacner mtel ein caker.
    Aysiqnn Sharjum npatak uni ed mardkanc xelqi berel, veracnel ed strkamit mtacelakerp, sermanel petakan mtacelakerp, hogevor arjeqner, vor apagayum nman vichakum chhaytnvenq.
    Ed mardik irenq el uzum en da, uxaki chunen uj, vaxkot en, chunen edqan hamardcakutyun ev arajin isk aritin kminan Sharjamn koriz handisacox en mi qani tasnyak hazarnerin.
    Isk Sharjman korizi, azgi gitakic , petakan mtacelakerp, hayrenasirutyun u tasib, baroyakanutyun unecox mardik petq e uxaki kangnac mnan u payqaren ev beren noric ayn vichakin vor ed zangvac eli aranc vaxenallu ga minan mez u rejimi verj drvi isk Hayastani u hayeri azatutyan u veracnundi skizb drvi.
    Isk inchpesi patasxan tvec Ter-Petrosyan.
    Esor rejimin amen gnov pahum e artaqain ashxarh, vor i hakarak mer shaherin ogtagorcum e ed takanqnerin i vnas mez u i shah irenc.
    Ayd isk patcharov mer arjin xndir rejimin ed hovanavorchutyunic zrkeln e.
    Ev inchpes nkatec Ter-Petrosyan jamank mer ogtin e ashxatum, irenc xraxchanqic heto galu e anluceli xndirneri araj kangnelu jamanak, inchpes naev hovanavorneri araj patasxan talu jamanak.
    Isk meznic pahanjvum e vor minch da hetevoxakanoren baci ayn vor kangun u hamar Payqarenq u kanganc mnanq, aylev minch ayd jamanak gal anenq qayler hovanavorin chezoqcnelu hamar.
    Isk ed rejimi patasxan talu jamank galu pahin patrast linenq mi angamic chisht pahin kangnel u hovanavoutyunic zrkvac rejimin mat anenq.
    Dra hamar el hajord hanrahavaq nshanakvec septemberin, erb kmotena ayd patasxan talu jamank, erb rejimi resursner ev krishner sparvac u mashvac klinen, isk aranc dra es serjarobakan rejim kazmaqandel jameri harc e.

  50. ՀԱՅԿ
    Հունիս 25th, 2009 at 03:00 | #50

    Համոզված եմ, որ մեր բարի ՎԻՇԱՊ–ի անվան տակ հանդես է գալիս իշխանական ԱԿԱՆ ։

  1. No trackbacks yet.